Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi:
Starší verze produktů ESET již nebude brzy možné provozovat na Windows 10, stejně tak aktuální produkty na systémech bez podpory SHA-2. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.
ESET Vzdálená pomocAutor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 21.09.2020 14:39:46
|
|
Program ESET Vzdálená pomoc slouží ke správě vzdáleného počítače prostřednictvím internetového připojení. Dovoluje specialistovi technické podpory pracovat přímo na vzdáleném počítači zákazníka a zároveň umožňuje přenos souborů mezi oběma počítači. Při řešení problémů tak není uživatel zatěžován pokyny, vše provede technik přímo na svém počítači, přičemž práci technika může uživatel sledovat. Ve většině případů jde o nejrychlejší a také nejjednodušší způsob pomoci. Komunikace je šifrovaná. Pro vzdálené připojení k počítači zákazníka je vždy nutné mít spuštěnou aplikaci pro vzdálenou pomoc. Po jejím ukončení se nebude možné opět k počítači vzdáleně připojit. Důležité: Pro aktivaci vzdálené pomoci postupujte takto:Stáhněte si program ESET Vzdálená pomoc kliknutím na toto tlačítko: Poznámka: Zobrazí se dialog pro stažení souboru. V tomto dialogu vyberte možnost Uložit a soubor ESET_Vzdalena_Pomoc.exe uložte například na Plochu vašeho počítače. Vyhledejte soubor ESET_Vzdalena_Pomoc na Ploše svého počítače a spusťte jej. Po spuštění si pečlivě přečtěte text prohlášení a odsouhlaste ho kliknutím na tlačítko Přijmout. Otevře se program ESET Vzdálená pomoc (okno s logem ESET), kde je v rámečku s textem Kód relace. Program ESET Vzdálená pomoc ponechte stále spuštěný a sdělte technikovi (e-mailem nebo telefonicky) zobrazený kód. Po obdržení kódu relace čísla se připojíme na Váš počítač. Kliknutím na tlačítko Povolit umožněte připojení technika na váš počítač. Jakmile se technik odpojí, program zobrazí upozornění o ukončení sezení. Podmínky používání ESET Vzdálená pomocROZHODLI JSTE SE POŽÁDAT PRACOVNÍKY TECHNICKÉ PODPORY SPOLEČNOSTI ESET SOFTWARE SPOL. S R.O. (dále jen „“ESET) O POSKYTNUTÍ TECHNICKÉ POMOCI NA DÁLKU. PŘED TÍM, NEŽ SE PRACOVNÍCI TECHNICKÉ PODPORY POKUSÍ VYŘEŠIT VÁŠ PROBLÉM, MUSÍTE STÁHNOUT A SPUSTIT PROGRAM, KTERÝ UMOŽNÍ VZDÁLENÝ PŘÍSTUP NA VÁŠ POČÍTAČ A PŘIJMOUT NÍŽE UVEDENÉ PODMÍNKY UPRAVUJÍCÍ POSKYTNUTÍ TECHNICKÉ POMOCI NA DÁLKU.
Štítky: vzdálená pomoc, teamviewer, ESET Vzdálená pomoc | |
|