Databáze znalostí

Služby technické podpory

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 08.06.2020 09:14:50

Zakoupením licence nezískáváte jen právo používat produkt ESET, ale také automaticky dostáváte možnost čerpat nadstandardní služby technické podpory po celou dobu platnosti vaší licence. Pokud jste jen běžný uživatel, může se po dohodě technik pomocí vzdáleného připojení připojit přímo na váš počítač a zde provést veškeré nezbytné úkony za vás. Pomůžeme vám také s instalací produktu ESET a postaráme se o likvidaci případné nákazy ve vašem počítači.

Firemní zákazníci mohou požádat o osobní návštěvu technika, který vám produkt nasadí do vašeho prostředí, seznámí vás s jeho každodenním používáním a případně zaškolí vaše administrátory i koncové uživatele. Přehled všech služeb technické podpory s odkazy pro objednání najdete níže.


Služby pro firemní zákazníky

Níže uvedené služby je možné primárně využít pro implementaci a školení následujících produktů:

  • ESET Security Management Center
  • ESET Endpoint Encryption
  • ESET Secure Authentication

Po individuální dohodě lze služby využít také na ostatní produkty z našeho portfolia. Každá služba má základní bezplatnou část a placenou, která je nad rámec standardní technické podpory poskytované v rámci licence.

Poznámka:
Každý zákazník s platnou licencí má možnost objednat si 1x ročně technika na půl "mandaye" (4 hodiny) zdarma. Tato exkluzivní nabídka se vztahuje především na službu "Nasazení zdarma", která se do časové dotace čtyř hodin vejde. V případě využití placených služeb jako je "Upgrade" či "Školení", které se do časové dotace čtyř hodin kvůli své náročnosti nevejdou, má zákazník možnost si půl "mandaye" jednou za rok odečíst z výsledné ceny služby.

Popis služeb

Nasazení

Přijedeme k vám, do vašeho prostředí nasadíme centrální správu - buď na server, nebo jako virtuální appliance, a k ní připojíme pár stanic. Z konzole poté vzdáleně nainstalujeme bezpečnostní řešení ESET. Ukážeme si, jak vynutit bezpečnostní konfiguraci produktu, jak stanice aktivovat a celkově vás seznámíme s tím, jak produkty v síti vzdáleně spravovat.

Pokud si s konfigurací nevíte rady, potřebujete vyladit například pravidla dynamických skupin nebo používat více politik a uživatelských účtů, objednejte si placenou část této služby. Zkušený technik dle vašich potřeb provede nastavení produktů a zkonfiguruje politiky, dynamické skupiny, uživatelská oprávnění, firewall, zkrátka vše, co bude potřeba.

Zobrazit/skrýt podrobnosti »

Šetřete čas a náklady svého IT oddělení a nechte nasazení na nás. Pokud potřebujete zajistit nasazení portfolia produktů ESET do vaší sítě a nechcete ztrácet čas studiem dokumentace a zjišťováním, jak vlastně produkty fungují, objednejte si tuto službu. S minimální spoluúčastí administrátora zajistíme nasazení produktů ESET do vaší sítě, napojíme je na stávající systémy a vyladíme potřebná pravidla tak, aby vše fungovalo.

Činnost Zdarma Placené
Instalace centrální správy
Úvod do používání konzole
Instalace agentů (1-5 stanic)
Instalace bezpečnostního produktu (1-5 stanic)
Časová dotace nejvýše 4 hodiny
Odinstalace stávajícího řešení třetí strany
Připojení do domény
Konfigurace individuálních politik
Nasazení dalších komponent (MDM, Proxy, …)
Pokročilá práce s konzolí (dynamické skupiny, přehledy, přístupová oprávnění, …)
Troubleshooting
Best-practises
Zpracování technické dokumentace

Poptat službu zdarma Poptat placenou službu

Upgrade či migrace

Vybereme společně nejlepší scénář pro aktualizaci (například ze staré verze ESET Remote Administrator na aktuální build ESET Security Management Center), šitý na míru vašemu prostředí. Zkušený technik následně provede aktualizaci za vás, a dohlédne na její korektní provedení. Jakmile bude vše hotovo, samozřejmě vám novou centrální správu představíme a ukážeme, co a jak. Předáme vám scénář implementace a také příručku, která vám pomůže v začátcích s novou verzí.

Zobrazit/skrýt podrobnosti »

Pokud potřebujete přejít ze staré verze konzole, například ESET Remote Administrator 5, může pro vás být upgrade na novou generaci produktů malým peklem :) Nejen, že se změnil vzhled produktů, ale jiné jsou i funkce a změnila se i celá struktura architektury. Nechte upgrade či migraci na nás a pak si pouze vychutnávejte nejnovější funkce a vychytávky, které vám nová generace centrální přinese.

Činnost Zdarma Placené
Konzultace po telefonu
Poskytnutí návodů a technické dokumentace
Základní technická podpora
Aktualizace na místě/v sídle zákazníka
Záloha databáze
Záloha certifikátů
Automatizace aktualizace infrastruktury
Migrace na nový server/virtuální appliance
Best-practises
Zpracování technické dokumentace

Zobrazit návod Poptat placenou službu

Školení

Školení pro zaměstnance, neboť lidský článek bývá tím nejméně spolehlivým faktorem v pomyslném řetězu zabezpečení IT infrastruktury.

Školení přímo u zákazníka či partnera, udělané „na Míru“ – obsah i hloubku si vybírá zákazník, upravený vzhled ESMC a reportů dle korporátní identity zákazníka. Školení je zaměřeno na potřeby konkrétního zákazníka. Virtuální prostředí vám zůstane na hraní. Po dohodě školíme i na jiné produkty, než ESMC. Na výběr máte z verzí basic a advanced.

Zobrazit/skrýt podrobnosti »

Produktové školení: Školení zaměřené na portfolio firemních produktů ESET. Vaše IT pracovníky proškolíme buďto přímo u vás ve firmě, nebo v sídle společnosti ESET na produkty ESET Security Management Center, ESET Endpoint Encryption a ESET Secure Authentication. Obsah i hloubku si vyberete sami - od základního seznámení s jednotlivými funkcemi až po troubleshooting a opravy databází. Použité virtuální prostředí vám zůstane na hraní, nebo jej můžete překlopit do produkce.

Školení zaměstnanců: Školení IT bezpečnosti pro zaměstnance, neboť lidský článek bývá tím nejméně spolehlivým faktorem v pomyslném řetězu zabezpečení IT infrastruktury. Z našich zjištění vyplynulo, že firmy preventivní školení zaměstnanců v oblasti bezpečnosti podceňují, přitom se jedná o jeden z nejrizikovějších vektorů, kterými může dojít k napadení firemní infrastruktury.

Činnost Zdarma Placené
Training day Organizuje marketingové oddělení.
Technická videa
Produktová školení
Školení zaměstnanců

Poptat produktové školení Poptat školení zaměstnanců

» Podmínky poskytování ESET služeb [PDF]

Jak implementujeme produkty?

  • Popis prostředí
    Po objednání služby nám popíšete svou infrastrukturu.

  • Analýza
    Zpracujeme návrh implementace a doladíme technické detaily.

  • Návrh smlouvy
    Dohodneme se na ceně a podepíšeme smlouvu.

  • Realizace
    Dle předchozí dohody vše nasadíme.

  • Akceptace
    Po dokončení implementace podepíšeme akceptační protokol.


Služby pro domácí uživatele

Služby zdarma pro domácí uživatele s platnou licencí Jak objednat?

Běžná technická podpora

Běžná technická podpora je k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 20:00. Po dohodě nabízíme také pomoc on-line prostřednictvím vzdáleného připojení. Pro řešení vašich dotazů však můžete kdykoliv použít aktualizovanou Databázi znalostí.

Použijte jakýkoliv kontakt
na technickou podporu

První pomoc po zakoupení licence

Po zakoupení licence vám pomůžeme odinstalovat původní bezpečnostní řešení z počítače a nainstalovat produkt ESET s veškerým nutným nastavením. Služba zahrnuje odinstalaci předchozího produktu + instalaci, nastavení a otestování funkčnosti. Realizováno on-line pomocí vzdáleného připojení.

Použijte jakýkoliv kontakt
na technickou podporu

Kontrola a odvirování počítače - Antivirová ambulance

Pokud máte podezření, že je váš počítač nakažený, nebo jen chcete provést jeho kontrolu, obraťte se na nás. Počítač zkontrolujeme a v případě nákazy provedeme kroky k jejímu odstranění. Služba je poskytována on-line pomocí vzdáleného připojení, v sídle společnosti ESET (2, případně osobně u zákazníka (3.

Přejít na stránku
Antivirové ambulance

Bezpečnostní konzultace

Doporučíme vám optimální produkt a poradíme, jak nejlépe zabezpečit váš počítač.

Použijte jakýkoliv kontakt
na technickou podporu

1) Po předchozí domluvě s technikem.
2) Pokud není možné odvirovat či zkontrolovat počítač pomocí online vzdáleného připojení nebo po dohodě s technikem.
3)
Pouze v případě vážných důvodů (lidé s hendicapem, apod.).

Hodnocení článku (636 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc