Databáze znalostí

Ztratil jsem licenční údaje, co mám dělat?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 21.02.2018 16:58:46

Produkty ESET si stahují a aktualizují moduly pouze v případě, že jste je aktivovali – licenčním klíčem, případně uživatelským jménem a heslem. Licenční údaje pro aktivaci produktu obdržíte vždy na e-mailovou adresu, kterou jste zadali v průběhu objednání licence, případně při prvotní aktivaci programu.

Pokud jste e-mail s licenčními údaji ztratili, kontaktujte zákaznickou podporu. Jediné co potřebujeme vědět, je e-mailová adresa, kterou jste uvedli při nákupu/aktivaci, ID licence nebo uživatelské jméno.

Upozornění

Je dobré vědět:
Využít můžete také online formulář. Stačí zadat e-mailovou adresu a následně do několika minut obdržíte licenční e-mail (v angličtině) , ve kterém naleznete údaje pro aktivaci produktu.

 

Štítky: zapomenuté heslo, zapomenuté přihlašovací údaje

(10 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (2)

Vratislav Horák
17.06.2018 10:19:54
Dobrý den, zapoměl jsem heslo pro rozšířená nastavení, jak mám heslo obnovit?
Děkuji.
rudolf kohut
12.09.2018 08:08:16
vymenil so pevny disk a mám kupenu nemôžem nainštalovať
Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?