Databáze znalostí

Chyba při aktivaci produktů ESET

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 10.12.2019 08:22:53

Pokud se vám nedaří aktivovat produkt ESET na operačním systému Windows/Linux/macOS, zjistěte podle zobrazeného kódu chyby možnou příčinu.

Upozornění

Poznámka:
Pokud se vám nedaří aktivovat produkt ESET na mobilním zařízení, podívejte se na tento seznam chybových kódů.

Seznam nejčastějších chybových hlášení produktů ESET

Chyba Vysvětlení
ACT.0 Pokud obdržíte hlášení s touto chybou, kontaktujte, prosím ESET Technickou podporu.
ACT.1
ACT.2
ACT.4 Instalace či aktualizace programu je poškozená. Zkontrolujte, zda se v počítači nenachází jiný antivirový produkt. Případně si stáhněte ESET AV Remover – nástroj pro bezplatné odstranění známých antivirových programů.
ACT.5 Neplatný licenční klíč. Zřejmě jste zadali neplatný aktivační klíč. Zkuste to znovu. Při vrácení stejné chyby kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.
ACT.6 Platnost vaší licence vypršela a nebyla prodloužena nebo je neplatná. Produkt je nutné aktivovat jinou licencí. Při vrácení stejné chyby kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.
ACT.7
Licenční klíč je již používán. Zřejmě jste zadali neplatný aktivační klíč. Zkuste to znovu. Při vrácení stejné chyby kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.
Neplatný licenční klíč. Chyba aktivačního formuláře. Při vrácení stejné chyby kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.
Chybějící nebo špatně zadané doplňující údaje k aktivačnímu klíči. Při vrácení stejné chyby kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.
Komunikace s aktivační databází se nezdařila. Prosím, zkuste to za 15 minut. Při přetrvávajícím problému kontaktujte ESET Technickou podporu, prosím.
Chybná komunikace s aktivační databází. Prosím, zkontrolujte, zda jste připojeni k internetu. Při přetrvávajícím problému kontaktujte ESET Technickou podporu, prosím.
Chybná komunikace s aktivačním serverem. Prosím, zkontrolujte, zda jste připojeni k internetu a klikněte na Zkontrolovat aktualizace v záložce Aktualizace hlavního okna programu. Při přetrvávajícím problému kontaktujte ESET Technickou podporu, prosím.
Neplatný aktivační klíč. Chyba v aktivačním formuláři. Zadávejte, prosím, licenční klíč tak, jak je napsán na krabici nebo v e-mailu, ovšem zadávejte jej bez mezer nebo pomlček.
Do formuláře byla zadána neplatná data. Klikněte na tlačítko znovu aktivovat a zadejte své aktivační údaje. Pokud problém přetrvává, kontaktujte ESET Zákaznickou podporu, prosím.
Neplatná odpověď z aktivačního serveru. Počkejte prosím 15 minut a klikněte na Zkontrolovat aktualizace v záložce Aktualizace hlavního okna programu. Při přetrvávajícím problému kontaktujte ESET Technickou podporu, prosím.
ESET Cyber Security nebo ESET Cyber Security Pro mohou aktivovat pouze privilegovaní uživatelé. Kontaktujte ESET Zákaznickou podporu, prosím.
Platnost aktivačního klíče vypršela. Pro prodloužení nebo, pokud je váš produkt nový, kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.
Zadaný aktivační klíč nebyl v databázi nalezen. Zkontrolujte prosím aktivační klíč a znovu zadejte své aktivační údaje. Pokud problém přetrvává, kontaktujte ESET Zákaznickou podporu, prosím.
Aktivační server je zaneprázdněn. Pokuste se o aktivaci za x minut. Při přetrvávajícím problému kontaktujte ESET Technickou podporu, prosím.
ACT.21 Chyba na straně produktu při pokusu o aktivaci prostřednictvím účtu bezpečnostního administrátora. Pro vyřešení restartujte počítač a pokuste se produkt aktivovat znovu.
ACT.24 Nepodařilo se navázat spojení s GEO IP serverem. Ověřte, zda máte povoleny na firewallu povoleny všechny prostupy.
ACT.25 Licenci jste používali v beta verzi produktu ESET. Program kompletně odinstalujte a proveďte čistou instalaci.
ACT.32 Licenční klíč není platný ve vašem regionu. Prosím, vyberte během instalace správnou zemi nebo kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.
ACT.33
ACT.34
ECP.5 Chybné přihlašovací údaje k portálu my.eset.com.
ECP.4097 Máte špatně nastaven systémový datum a čas. Zkontrolujte, zda čas na vašem přístroji odpovídá realitě.
ECP.4098 Problém s připojením k aktivačním serverům společnosti ESET. Kontaktujte ESET Technickou podporu, prosím.
ECP.4099 Nepodařilo se navázat spojení s aktivačním serverem.
ECP.4100 Interní chyba. Kontaktujte technickou podporu ESET. Neplatný aktivační klíč. Zadali jste neplatné údaje pro registraci produktu.
ECP.4115 Licenční klíč není platný ve vašem regionu. Prosím, vyberte během instalace správnou zemi nebo kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.
ECP.20002 Odinstalujte konfliktní aplikaci Lavasoft Web Companion.
ECP.20003 Chyba při komunikaci s aktivačními servery.
ECP.20006 K vyřešení události kontaktujte ESET Technickou podporu, prosím.
ECP.20009 Chybná konfigurace proxy serveru. Zadejte v nastavení produktu platné údaje pro připojení k proxy serveru, pokud jej používáte.
ECP.20031 Nepodařilo se ověřit certifikát používaný pro komunikaci se servery společnosti ESET.
Chyba 0015 Aktivační klíč byl již použit. Produkt aktivujte licenčními údaji, které jste obdrželi na e-mail po provedení prvotní aktivace. Pokud problém přetrvává, kontaktujte ESET Zákaznickou podporu, prosím.
Chyba 0097 Aktivační klíč je určen pro jiný produkt, než který máte nainstalován. Nevyplnili jste všechny vyžadované údaje pro registraci produktu. Zkuste to znovu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte ESET Zákaznickou podporu, prosím.

Štítky: SOLN2434, KB2434, aktivace ESET, aktivace smart security, aktivace endpoint, aktivace file security, aktivace nod32 antivirus

Hodnocení článku (7 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (6)

Mgr.Dalibor Marcoulis
28.08.2019 16:08:40
Dobrý den, dnes jsem prostřednictvím svého účtu u ČSOB proplatil vaši fakturu ve výši-1490-korun v rámci zabezpečení mého pevného počítače (WINDOWS ). Jedná se o program SECURITY PRO INTERNET. Včera jste mi poslali i licenci se všemi potřebnými údaji. Dotaz je, kdy mám aktivovat program?
Martin Buchta
29.08.2019 08:35:15
Dobrý den, licence je platná od doby objednání. V případě, že šlo o prodloužení, licenční údaje zůstávají zachovány a k prodloužení ve vašem počítači dojde automaticky, a není z vaší strany vyžadována žádná interakce.
Josef Trnka
18.11.2019 14:10:49
Program zabezp. PC lze aktivovat ihned po objednání, nebo až po úhradě faktury?
Martin Buchta
19.11.2019 07:14:47
Dobrý den, licence je platná od doby objednání. V případě, že šlo o prodloužení, licenční údaje zůstávají zachovány a k prodloužení ve vašem počítači dojde automaticky, a není z vaší strany vyžadována žádná interakce.
Aleš Vohnout
19.11.2019 16:01:53
Dobrý den, měl jsem počítač v servisu, vše je OK, akorát mi ho vrátili bez ochrany (eset) a nevím, jak ho aktivovat. Můžete mi prosím pomoci? Děkuji.
Emilie Mirovská
13.12.2019 12:10:18
prodloužení licence produktu ESET Internet security jsem zakoupila, je zaplacen, nainstalován na notebook, ale nedaří se mi jej aktivovat. Prosím poraďte.
Děkuji za odpověď
Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?