Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi:
Starší verze produktů ESET již nebude brzy možné provozovat na Windows 10, stejně tak aktuální produkty na systémech bez podpory SHA-2. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.
Co dělat v případě ztráty nebo odcizení mobilního zařízení?Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 16.09.2020 15:48:18
|
|
Pokud jste si aktivovali technologii Anti-Theft, můžete v případě ztráty nebo odcizení mobilního zařízení získat informaci o jeho poloze a především zařízení uzamknout, čímž ochráníte data uložená v zařízení. V závislosti na tom, jakou verzi programu ESET Mobile Security používáte a jaké funkce jste si aktivovali, máte dvě možnosti: » Zasláním SMS z důvěryhodného kontaktu » Prostřednictvím online portálu my.eset.com Poznámka: Vzdálené zablokování mobilního zařízení prostřednictvím SMSZ důvěryhodného kontaktu zašlete SMS příkaz na číslo SIM karty vložené ve ztraceném zařízení.
Je dobré vědět: Důležité: U aplikace nainstalované z jiného zdroje zůstala funkčnost zablokování z důvěryhodného kontaktu zachována beze změny. Vzdálené zablokování mobilního zařízení prostřednictvím portálu my.eset.comDůležité: Video návod: Přihlaste se ke svému účtu na portále my.eset.com a přejděte do sekce Anti-Theft. Na hlavní obrazovce klikněte u ztraceného zařízení na možnost Zobrazit detaily. Na zobrazené stránce klikněte na tlačítko Zařízení je ztracené. Je dobré vědět: Získané informace následně naleznete na záložce Aktivita. Štítky: antitheft, anti-theft, ztracené zařízení, odcizené zařízení, ukradené zařízení | |
|