Databáze znalostí

Jak ověřit, zda má doména není na blacklistu?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 03.09.2018 07:26:43

Pokud se vám vrací odesílané e-maily, případně vaše e-maily končí u příjemce v nevyžádané poště, pomocí následujících kroků si můžete ověřit, zda příčinou není fakt, že se vaše doména nachází na veřejném blacklistu.

číslo

Otevřete si MXToolbox:  http://mxtoolbox.com/

číslo

Do pole Lookup anything... zadejte blacklist:vasedomena.cz a stiskněte klávesu Enter.
Zadat můžete přímo název vaší domény, vaši veřejnou IP adresu, případně IP adresu používaného SMTP serveru.

MXToolbox blacklist

číslo

Následně bude provedena kontrola, zda se vaše IP adresa nenachází na některém z více než 90 nejpoužívanějších veřejných blacklistů.

Upozornění

Poznámka:
Dříve produkty ESET využívaly reputačních servery mailshell. Aktuální verze produktů využívají antispamové jádro vyvinuté společností ESET. Pokud je příjem zpráv blokován z důvodu, že se doména nachází na "cloudovém seznamu blokovaných adres", pro přehodnocení domény/IP adresy a její případné vyřazení z databáze, kontaktujte technickou podporu.

 

Štítky: blacklist, mailshell, spam, nechodí pošta

Hodnocení článku (3 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (6)

Ondrej
31.08.2018 09:12:35
Pravděpodobně zde chybí ještě něco..... V obou službách kontrola IP v pořádku, nicméně ESET MS emaily označuje jako SPAM, protože IP byla nalezena na cloudové službě.
Martin Buchta
03.09.2018 07:25:52
Dobrý den,
v tomto případě se jedná o náš interní cloudový blacklist. Pokud se domníváte, že se jedná o falešnou detekci, kontaktujte technickou podporu a zašlete nám IP adresu/doménu, která by neměla být blokována.
Franta Hanzlík
10.01.2019 22:11:09
Můžete doplnit, jak má 'přehodnocení domény/IP adresy a její vyřazení z databáze' iniciovat správce mailserveru, jehož e-maily jsou na straně příjemce Eset MS odmítány s "IP adresa (...) byla nalezena na cloudovém seznamu blokovaných adres​"?
Internetový formulář nelze použít, protože vyžaduje vyplnit licenční informace a další údaje, které na straně odesilatele nejsou k dispozici.
Martin Buchta
24.01.2019 07:46:56
Dobrý den,
formulář pro kontaktování technické podpory je možné vyplnit i bez zadání licenčních údajů. Stačí zadat, jak je uvedeno v popisku u daného pole formuláře, slovo TRIAL.
Jiří Hajdůch
17.04.2019 10:01:18
Lze v ESET MS deaktivovat cloudovou databázi blokovaných adres? Filtruje mi mnoho regulerních mail serverů. Děkuji..
Martin Buchta
18.04.2019 08:25:08
Dobrý den,
náš cloudový seznam blokovaných adres představuje jednu z neměnných součástí, které antispamové jádro využívá při rozhodování, zda je zpráva spam. Pokud se adresa dotyčného poštovního serveru nachází výhradně na našem seznamu, kontaktujte nás vy nebo vlastník serveru s žádostí o prověření a výmaz ze seznamu.
Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?