Vložením e-mailové adresy se přihlásíte k odběru novinek.

 
 Aktuální verze

Virová databáze: 13725 (20160629)

Produkty pro domácnosti: 9.0.376

Produkty pro firmy: 6.4.2014

 Kontrola počítače
ESET Online Scanner ESET Online Scanner je rychlý nástroj pro kontrolu počítače a odstranění nalezených hrozeb.
 Záchranné médium
ESET SysRescue Live ESET SysRescue Live je nástroj pro odstranění škodlivého kódu nezávisle na operačním systému.
Databáze znalostí

Jak pracovat v Centru technické podpory?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 09.05.2016 10:37:28

Tento návod vám pomůže s orientací v Centru technické podpory. Pro základní práci se podívejte do kapitoly První krok - hledání, která popisuje, jak vyhledávat informace. Další kapitoly pak přibližují jednotlivé části a stránky systému technické podpory.

První krokNavigaceDůležité stránky

» Hledání

» Horní menu

» Hlavní stránka

» Registrovat / Zobrazit tikety

» Kontaktujte nás

» Hlavní nabídka

» Novinky

» Databáze znalostí

» Průvodci řešením

» Soubory ke stažení

» Služby

» Vzdálená pomoc

» Antivirová ambulance

» Online hodnocení

» Továrna nápadů

První krok - hledání

Centrum technické podpory ESET nabízí mnoho informací a přehledných návodů pro práci a řešení problémů s bezpečnostními produkty ESET. Informace v Centru technické podpory jsou neustále aktualizovány a doplňovány. Před vlastním kontaktováním technické podpory proto vždy zkuste nejprve zadat váš dotaz pomocí klíčových slov do vyhledávacího panelu 1, který je zobrazen v horní části: Panel pro hledání

Příklady správně zadaného dotazu:

Aktualizace nefunguje
Zapomněl jsem jméno a heslo
Firewall blokuje komunikaci
Jak nastavit mirror
"ESET Mobile Security"

Chybně zadané dotazy:

Něco nefunguje
ESET zlobí
Co mám dělat...
Nefunguje mi licence EAV-...

Po zadání dotazu klikněte na tlačítko HLEDAT tlačítko HLEDAT, pomocí fulltextového vyhledávání budou zobrazeny články z Databáze znalostí, které odpovídají zadanému dotazu.

Upozornění

Tip:

Pokud nejsou nalezeny odpovídající články, zadejte hledaný výraz do "uvozovek". To je užitečné např.
v případě, pokud hledáte často se vyskytující slovo jako "ESET" nebo "Windows".

nahoru


Horní menu

Na každé stránce Centra technické podpory je zobrazeno horní menu:

Horní menu

Hlavní stránka

Kliknutím na tuto položku se vždy přesunete na hlavní (domovskou) stránku, která je výchozím místem Centra technické podpory.

Registrovat / Zobrazit tikety

V Centru technické podpory můžete pracovat bez registrace (přihlášení). Pokud se však registrujete (přihlásíte), budete mít přístup ke všem svým i dříve vytvořeným dotazům (tiketům) na technickou podporu. Získáte přehled, co je aktuálně stále řešeno a co je již uzavřeno.

Pro registraci klikněte na tlačítko Registrovat v Horním menu a zadejte vyžadované údaje. Registraci odešlete tlačítkem Registrovat ve formuláři pod zadanými údaji. Na zadanou e-mailovou adresu bude zaslána zpráva pro potvrzení vytvoření nového účtu. Po potvrzení je účet aktivní a je možné se do Centra technické podpory přihlásit pomocí formuláře v levém panelu:

Přihlášení

Do pole Vaše e-mailová adresa 2 zadejte e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci. Do dolního pole 3 potom vložte heslo a potvrďte tlačítkem Přihlásit. Pokud zaškrtnete volbu Zapamatovat přihlášení, nebude nutné se při další návštěvě znovu přihlašovat.

Po přihlášení uvidíte v Horním menu tlačítko Zobrazit tikety. Kliknutím na toto tlačítko získáte seznam všech tiketů (dotazů na technickou podporu), které patří k vaší e-mailové adrese. Kliknutím na zvolený tiket (název tiketu) ho otevřete a uvidíte veškerou komunikaci týkající se tohoto dotazu. Tlačítkem Odeslat odpověď vlevo nahoře pak můžete poslat odpověď na poslední zprávu v tomto tiketu.

Pokud zapomenete heslo pro přihlášení, klikněte na Zapomenuté heslo 4 a zadejte e-mailovou adresu, kterou používáte pro přihlášení. Na tuto adresu obdržíte zprávu s odkazem pro změnu hesla.

Pro zrušení vašeho registrovaného účtu v systému, prosím kontaktujte technickou podporu.

Upozornění

Upozornění:
Pokud je při registraci zobrazeno upozornění E-mailová adresa již byla registrována. Pro obnovu hesla klikněte sem, nebo se registrujte s jinou e-mailovou adresou. Klikněte na odkaz v textu nebo na Zapomenuté heslo 4.
Pokud jste totiž již dříve kontaktovali technickou podporu, máte v systému automaticky založený neaktivní účet s vaší emailovou adresou a náhodným heslem.


Kontaktujte nás

Přehled všech kontaktů na technickou podporu a návod jak vytvořit dotaz na technickou podporu přímo v produktu ESET. Tyto kontakty (možnosti) použijte v případě, že nenaleznete odpověď na vaši otázku či řešení problému v Databázi znalostí.

nahoru


Hlavní nabídka

Na hlavní (domovské) stránce je k dispozici hlavní nabídka, která slouží jako rozcestník k důležitým informacím. Kliknutím na zvolené tlačítko se přesunete na konkrétní článek nebo část Centra technické podpory:

Hlavní nabídka

Novinky

Na domovské stránce jsou uveřejňovány krátké zprávy o vydání nových verzí produktů a modulů, o známých chybách a důležitá oznámení technické podpory, které lze odebírat pomocí RSS kanálů. Pro přihlášení k odběru RSS kanálu stačí kliknout na ikonku Ikonka RSS kanálu v pravé horní části stránky.

Kliknutím na ikonku RSS kanálu na stránce Novinky nebo na hlavní stránce budete odebírat novinky ze všech oblastí. Pokud chcete odebírat jen novinky z určité oblasti, např. Nové verze, přesuňte se do této oblasti kliknutím na RSSv levém panelu a poté klikněte na ikonku RSS kanálu.

K odebírání novinek se můžete přihlásit také svojí e-mailovou adresou. Klikněte na Novinky v levém panelu, do pole Vaše e-mailová adresa 5 zadejte adresu, na kterou chcete novinky posílat a klikněte na tlačítko Odeslat. Na zadanou adresu bude odeslána zpráva pro potvrzení odběru. Po potvrzení každou novinku automaticky obdržíte e-mailem. Ke zrušení odebírání novinek použijte odkaz v potvrzovací zprávě o aktivaci odběru nebo kontaktujte technickou podporu.

Odebírání novinek

Starší novinky si můžete zobrazit kliknutím na tlačítko Zobrazit všechny novinky v patičce domovské stránky, případně můžete novinky procházet zvolením konkrétní kategorie z panelu Novinky na levé straně.

Databáze znalostí

Nejdůležitější částí Centra technické podpory je obsáhlá Databáze znalostí, která poskytuje rychlou pomoc při řešení problémů nebo práci s bezpečnostními produkty ESET. Databáze znalostí je průběžně aktualizována a doplňována v závislosti na dotazech uživatelů, které řeší technická podpora.

Databáze znalostí je rozdělena na tři základní kategorie (Domácnosti, Firmy a Technická podpora) a dále větvena podle jednotlivých produktů nebo oblastí. Nejrychleji je Databáze znalostí dostupná pomocí vyhledávacího panelu 1 v horní části Centra technické podpory. Vyhledávání probíhá vždy ve všech kategoriích. Další možností je otevření příslušné kategorie, podkategorie a listování v zobrazených článcích.

Odpovídající články z Databáze znalostí jsou také automaticky nabízeny při vytváření dotazu na technickou podporu.

K většině článků je možné vkládat komentáře. Můžete tak např. ostatním uživatelům popsat vlastní způsob řešení, zkušenost s danou problematikou nebo napsat názor na uvedený článek. Nový komentář se může zobrazit až po schválení administrátorem.

Varování

Důležité:
Do komentářů prosím nepište vaše dotazy na technickou podporu, zde na ně nebude reagováno.


Články v databázi znalostí je možné, stejně jako Novinky, odebírat pomocí RSS kanálů. Pro přihlášení k odběru RSS kanálu stačí kliknout na ikonku Ikonka RSS kanálu v pravé horní části stránky. Na hlavní stránce databáze znalostí můžete kliknutím na ikonku RSS kanálu odebírat vždy posledních deset článků ze všech kategorií.

Průvodci řešením

Pro některé činnosti a oblasti jsou připraveny Průvodci řešením. Po zvolení konkrétního průvodce stačí vždy zaškrtnout odpovídající údaje a kliknout na tlačítko Další, průvodce Vám na základě vašich odpovědí nabídne optimální postup nebo řešení. Jednoduše se tak krok za krokem dostanete k potřebným informacím.

Soubory ke stažení

Na této stránce naleznete technické dokumenty, příručky a další materiály, které si můžete stáhnout.

Služby

Technická podpora poskytuje pro domácí i firemní zákazníky nadstandardní služby. Jedinou podmínkou je platná licence na produkty ESET. Na této stránce najdete přehled všech služeb, které můžete využít.

Vzdálená pomoc

Návod pro aktivaci ESET Vzdálené pomoci, díky které mohou pracovat technici přímo na počítači zákazníků. Vzdálená pomoc je realizována pomocí aplikace TeamViewer, která zajistí bezpečné šifrované spojení mezi technikem a počítačem zákazníka. Podle tohoto návodu postupujte, pokud se s technikem domluvíte na pomoci prostřednictvím vzdáleného připojení.

Antivirová ambulance

Každý zákazník s platnou licencí produktů ESET může zdarma využít tuto službu technické podpory. Antivirová ambulance zahrnuje kontrolu počítače včetně případného vyčištění a odvirování. Pokud tedy máte podezření, že je váš počítač nakažený, neváhejte se na nás obrátit a domluvit si kontrolu počítače.

Kontrola a odvirování počítače je realizováno pomocí vzdáleného připojení. Váš počítač či notebook můžete také donést osobně do našeho sídla v Praze.

Online hodnocení

7 dnů po uzavření vyřešeného tiketu odesíláme zákazníkům e-mail s odkazem na zhodnocení technické podpory. Hodnocení probíhá zaškrtnutím zvolené známky u 4 jednoduchých otázek a nezabere Vám více než jednu minutu. Každé hodnocení odeslané zákazníky je i s případným komentářem automaticky zobrazováno na této webové stránce.

Továrna nápadů

Máte návrh na vylepšení či úpravu produktu ESET? Na adrese https://esetcz.uservoice.com/ najdete ESET Továrnu nápadů. Jde o jednoduchý systém, pomocí kterého můžete vkládat vaše návrhy a nápady na úpravu či vylepšení produktů ESET. Pro vložení nápadu je jen nutné uvést e-mailovou adresu nebo se přihlásit pomocí služby Gmail či Facebook.

Každý uživatel má pak k dispozici 10 hlasů, které může přidělovat jednotlivých nápadům. Přidělený hlas jednomu nápadu je možné kdykoliv později odebrat a přidělit jinému nápadu, který chcete podpořit. Podrobné informace o tom, jak pracovat v Továrně, nápadů najdete v tomto článku.

Upozornění

Je dobré vědět:
Velmi rádi uvítáme vaše nápady a tipy pro vylepšení či doplnění Centra technické podpory nebo Databáze znalostí. S vašimi připomínkami nás proto neváhejte kontaktovat.

nahoru

Štítky: nápověda, pomoc, registrace, přihlášení, jak hledat, profil, účet, správa tiketů, nevím

(34 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Enjoy Safer Technology
© 1992 - 2016 ESET software spol. s r. o. - Všechna práva vyhrazena.