Vážení zákazníci a partneři, rádi bychom vás informovali o provozu v době vánočních svátků.
Jelikož ctíme tradice a státní svátky, nebude technická ani zákaznická podpora v tuto dobu dostupná. Všechny požadavky, které nám během svátků pošlete prostřednictvím kontaktního formuláře, budeme odbavovat následující pracovní den, to jest v pondělí 27.12.2021. Provoz v období mezi svátky a Novým rokem pak bude zajištěn takto:
- 23.12.2021 - omezený provoz od 08:00 do 12:00
- 28. až 30.12.2021 - běžný provoz od 08:00 do 20:00
- 31.12.2021 - omezený provoz od 08:00 do 12:00
- 03.01.2022 a dále (do 30. 1. 2023*) - běžný provoz od 08:00 do 20:00
Během provozu vám budeme plně k dispozici jak přes tiketovací systém, tak na telefonu a chatu.
Ve chvílích, kdy nebudeme k dispozici můžete využít naši Databázi znalostí, která je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a to i když pod stromečkem najdete nové zařízení. Pro tento případ jsme pro vás připravil pár tipů:
- Pokud chcete chránit své nové mobilní zařízení, návod jak aktivovat ESET Mobile Security na prémiovou verzi je k dispozici zde.
- Co dělat, pokud jste pod stromečkem našli ESET Family Security Pack? Koukněte sem.
- Pokud vám Ježíšek nadělil nový počítač a budete na něj chtít přenést licenci, stačí program ze starého PC odinstalovat a můžete jej nasadit na nový. Jak program aktivovat, se dozvíte zde.
Váš tým ESET
*) Od 30. 1. 2023 je provozní doba technické podpory změněna.
|