Vložením e-mailové adresy se přihlásíte k odběru novinek.

 
 Aktuální verze

Virová databáze: 13871 (20160728)

Produkty pro domácnosti: 9.0.385

Produkty pro firmy: 6.4.2014

 Kontrola počítače
ESET Online Scanner ESET Online Scanner je rychlý nástroj pro kontrolu počítače a odstranění nalezených hrozeb.
 Záchranné médium
ESET SysRescue Live ESET SysRescue Live je nástroj pro odstranění škodlivého kódu nezávisle na operačním systému.
Databáze znalostí

Jak aktivovat prodlouženou licenci?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 23.03.2016 15:49:07

Od prosince 2015 již při prodloužení licence negenerujeme nové licenční údaje, ale ponecháváme automaticky původní uživatelské jméno a heslo/licenční klíč. To znamená, že v nainstalovaném produktu na vašem počítači nebo ve vašem telefonu/tabletu se platnost licence prodlouží automaticky, a vy nemusíte údaje měnit ručně.

Upozornění

Poznámka:
Změna platnosti licence v nainstalovaném programu se projeví do 24 hodin od provedení objednávky.

Pokud potřebujete licenci aktivovat na dalším počítači nebo jste počítač přeinstalovali, postupujte podle tohoto návodu.

Štítky: prodloužení licence, prodloužit licenci

(10 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (7)

Michal Václavík
09.01.2014 21:45:08
Dobry den,
je mozne preregistrovat emailovou adresu, na kterou byla zakoupena licence?
chtel bych prevzit licenci od uzivatele, ktery presel na jiny system a nabidnul mi jeho stavajici licenci Eset Smart Security.Jde mi to, aby na muj email chodily upozorneni o expiraci a mel jsem moznost posleze prodlouzit licenci.
Dekuji za info
Michal Václavík
Martin Buchta
10.01.2014 11:30:08
Dobrý den,
Kontaktujte naše obchodní oddělení na telefonním čísle +420 233 090 233 nebo e-mailem na obchod@eset.cz
Miroslav Pecka
07.06.2015 13:04:17
Navrhuji doplnit návod i o aktivaci v mobilních aplikacích, kde je např. na Androidu aktivace poněkud "skytá" v systémovém menu aplikace. Aktivace by IMHO byla více na očích v menu Domu nebo O programu - tj. obdobně jako na desktopu.
Martin Jonáš
08.06.2015 10:56:33
Ahoj Mirku,
všechno máme, stačí jen hledat:
https://servis.eset.cz/Knowledgebase/Article/View/255/0/aktivace-eset-mobile-security-pro-android
Eva Muchová
03.08.2015 15:58:30
Mám neustálé upozorňování, že se objevila chyba a bezpečnost, že není plně zajištěna. Nevím, co s tím dělat ?
Martin Jonáš
03.08.2015 17:54:52
Kontaktujte prosím technickou podporu a uveďte přesné znění celého upozornění, ve kterém je vždy uveden i důvod.
Marek Peřich
25.03.2016 11:09:44
Dobrý den mám koupený ten rodinný balíček 3PC+3mobily. Už to mám na 2noteboocích a 1 PC, ale mám problém. Vyměnil jsem HDD v mém PC a teď už mi to nejde protože to mám na tom starém.
Nevíte co s tím?
Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
CAPTCHA ověření 
 
Zadejte text, který je zobrazen na obrázku níže (je to ochrana před roboty). Pokud jste nevidomý uživatel, kontaktujte nás.
captcha

Enjoy Safer Technology
© 1992 - 2016 ESET software spol. s r. o. - Všechna práva vyhrazena.