Vložením e-mailové adresy se přihlásíte k odběru novinek.

 
 Aktuální verze

Virová databáze: 14546 (20161203)

Produkty pro domácnosti: 10.0.369

Produkty pro firmy: 6.4.2014

 Kontrola počítače
ESET Online Scanner ESET Online Scanner je rychlý nástroj pro kontrolu počítače a odstranění nalezených hrozeb.
 Záchranné médium
ESET SysRescue Live ESET SysRescue Live je nástroj pro odstranění škodlivého kódu nezávisle na operačním systému.
Databáze znalostí

Služby technické podpory

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 06.09.2016 18:16:18

Zakoupením licence nezískáváte jen právo používat produkt ESET, ale také automaticky dostáváte možnost čerpat nadstandardní služby technické podpory po celou dobu platnosti vaší licence. Pokud jste jen běžný uživatel, může se technik pomocí vzdáleného připojení připojit přímo na váš počítač a zde provést veškeré nezbytné úkony za Vás.

Pomůžeme Vám také s instalací produktu ESET a postaráme se i likvidaci případné nákazy ve vašem počítači. Firemní zákazníci mohou vždy jedenkrát ročně požádat o osobní návštěvu technika a mimo tuto službu využít také školení či konzultaci na naší adrese. Přehled všech služeb technické podpory s odkazy pro objednání najdete níže.

» Služby zdarma pro domácí uživatele s platnou licencí

» Služby zdarma pro firemní zákazníky s platnou licencí

 

Služby zdarma pro domácí uživatele s platnou licencíJak objednat?

podporaBěžná technická podpora

Běžná technická podpora je k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 20:00. Po dohodě nabízíme také pomoc on-line prostřednictvím vzdáleného připojení. Pro řešení vašich dotazů však můžete kdykoliv použít aktualizovanou Databázi znalostí.

Použijte jakýkoliv kontakt
na technickou podporu

instalacePrvní pomoc po zakoupení licence

Po zakoupení licence vám pomůžeme odinstalovat původní bezpečnostní řešení z počítače a nainstalovat produkt ESET s veškerým nutným nastavením. Služba zahrnuje odinstalaci předchozího produktu + instalaci, nastavení a otestování funkčnosti. Realizováno on-line pomocí vzdáleného připojení.

Použijte jakýkoliv kontakt
na technickou podporu

odvirováníKontrola a odvirování počítače - Antivirová ambulance

Pokud máte podezření, že je váš počítač nakažený, nebo jen chcete provést jeho kontrolu, obraťte se na nás. Počítač zkontrolujeme a v případě nákazy provedeme kroky k jejímu odstranění. Služba je poskytována on-line pomocí vzdáleného připojení, v sídle společnosti ESET (2, případně osobně u zákazníka (3.

Přejít na stránku
Antivirové ambulance

konzultaceBezpečnostní konzultace

Doporučíme Vám optimální produkt a poradíme, jak nejlépe zabezpečit váš počítač.

Použijte jakýkoliv kontakt na technickou podporu

 

Služby zdarma pro firemní zákazníky s platnou licencíJak objednat?

podporaBěžná technická podpora

Databáze znalostí, telefon, e-mail (kontaktní formulář), on-line pomocí vzdáleného připojení (1, v sídle společnosti ESET (1.

Použijte jakýkoliv kontakt
na technickou podporu

NávštěvaNávštěva technika

V rámci platné licence nabízíme všem firemních zákazníkům s licencí na 25 počítačů a více jednou ročně návštěvu našeho technika. Zahrnuje max. 4 hodiny práce technika na místě + cestu. Možno čerpat jako školení, konzultaci nebo pomoc s instalací a nasazením.

Objednat pomocí
formuláře

OdvirováníKontrola a odvirování počítače - Antivirová ambulance

Služba je poskytována on-line pomocí vzdáleného připojení po předchozí dohodě s technikem. Služba neslouží k odvirování všech počítačů ve firemním prostředí, ale jako konzultace, kdy je na základě vzorku postižených stanic technikem navržen optimální postup pro odvirování ostatních počítačů.

Přejít na stránku
Antivirové ambulance

konzultaceŠkolení a konzultace v sídle společnosti

Školení a konzultace vedené certifikovaným technikem v sídle společnosti ESET v maximálním rozsahu 4 hodiny.

Použijte jakýkoliv kontakt
na technickou podporu

1) Po předchozí domluvě s technikem.
2) Pokud není možné odvirovat či zkontrolovat počítač pomocí online vzdáleného připojení nebo po dohodě s technikem.
3)
Pouze v případě vážných důvodů (lidé s hendikepem, apod.).

nahoru

Upozornění

Je dobré vědět:
Pokud nenalezneme řešení technického problému standardní formou podpory (telefon, vzdálené připojení, e-mail) nabízíme všem zákazníkům s platnou licencí osobní návštěvu technika. O realizaci návštěvy však rozhoduje vždy technik, který řeší daný problém.

Štítky: služby, odvirování, konzultace, školení

(53 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Enjoy Safer Technology
© 1992 - 2016 ESET software spol. s r. o. - Všechna práva vyhrazena.