Novinky
Pro
17
Autor: Pavel Matějíček | Vytvořeno: 17.12.2019 13:10:17

Vážení zákazníci a partneři, rád bych Vás informoval o provozu v době vánočních svátků.

Jelikož ctíme tradice a státní svátky, nebude technická ani zákaznická podpora v tuto dobu dostupná. Všechny požadavky, které nám během svátků pošlete přes kontaktní formulář, budeme odbavovat následující pracovní den, to jest v pátek 27.12.2019.
Provoz v období mezi svátky a Novým rokem pak bude zajištěn takto:

  • 23.12.2019 - omezený provoz od 08:00 do 12:00
  • 24.12.2019 - zavřeno
  • 25.12.2019 - zavřeno
  • 26.12.2019 - zavřeno
  • 27.12.2019 - běžný provoz od 08:00 do 20:00
  • 30.12.2019 - běžný provoz od 08:00 do 20:00
  • 31.12.2019 - omezený provoz od 08:00 do 12:00
  • 1.1.2020 - zavřeno
  • 2.1.2020 a dále - běžný provoz od 08:00 do 20:00


Během provozu Vám budeme plně k dispozici jak přes tiketovací systém, tak na telefonu, podpora přes chat bude v provozu ale až od 30.12.2019 dále.

Ve chvílích, kdy nebudeme k dispozici můžete využít naši Databázi znalostí, která je Vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a to i když pod stromečkem najdete nové zařízení. :) Pro tento případ jsem pro Vás připravil pár tipů:

  • Pokud chcete chránit své nové mobilní zařízení, návod jak aktivovat ESET Mobile Security na prémiovou verzi je k dispozici zde.
  • Co dělat, pokud jste pod stromečkem našli ESET Family Security Pack? Koukněte sem.
  • Pokud Vám Ježíšek nadělil nový počítač a budete na něj chtít přenést licenci, stačí program ze starého PC odinstalovat a můžete jej nasadit na nový. Jak program aktivovat, se dozvíte zde.


Za tým technické podpory Vám přeji krásné prožití vánočních svátků a úspěšný vstup do nového roku.

Pavel Matějíček