Novinky
Čer
2

Problémy po změnách ve Windows Defenderu

Autor: Pavel Matějíček | Vytvořeno: 02.06.2017 15:34:07

Vážení uživatelé, v posledních několika dnech jsme zaznamenali potíže při instalaci produktů ESET Endpoint Antivirus/Security na operační systémy Windows.

Potíže při instalaci jsou způsobeny změnami v aplikaci Windows Defender, které Microsoft nedávno implementoval. Problém se vyskytuje napříč různými verzemi Windows, od 8.1 až po aktuální Windows 10  build 1703. Služba Windows Defenderu se při instalaci řešení ESET buďto neukončí vůbec, nebo skončí v zombie stavu a antivirové řešení ESET tak není možné nainstalovat. Problémy s instalací prozatím evidujeme pouze u firemních verzí ESET Endpoint Antivirus/Security řady 6, uživatelé domácích verzí ESET NOD32 Antivirus/Smart Security by se s tímto problémem potýkat neměli.

Windows Defender můžete alternativě vypnout prostřednictvím Editoru místních zásad skupin případně GPO:

  1. Otevřete si editor objektů pro správu zásad skupin.
  2. V editoru přejděte do sekce Konfigurace počítače > Šablony pro správu > Součásti systému Windows > Windows Defender.
  3. Vyberte možnost Vypnout Windows Defender a nastavte ji hodnotu Povoleno.