Novinky
Říj
11
Autor: Martin Jonáš | Vytvořeno: 11.10.2013 14:32:04

Z centra technické podpory ESET je nově přístupné zákaznické hodnocení technické podpory. Několik dnů po uzavření tiketu (e-mailového dotazu) posíláme zákazníkům žádost o zhodnocení komunikace s technickou podporou pomocí 4 jednoduchých otázek. Každé hodnocení odeslané zákazníky je automaticky zobrazováno i s případným komentářem.

Online hodnocení technické podpory najdete na stránce: http://suppq.eset.cz/support/overview.

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?