Novinky
Črv
17
Autor: Martin Buchta | Vytvořeno: 17.07.2015 18:10:52

Aktuálně dostupné verze produktů ESET plně podporují nový operační systém Windows 10 ve finálním sestavení 10240, které vyjde 29.7.2015. Níže najdete seznam kompatibilních verzí produktů ESET a informace, jaké kroky je případně nutné podniknout při aktualizaci operačního systému na Windows 10.

Domácí uživatelé

  • ESET NOD32 Antivirus – verze 7 a novější
  • ESET Smart Security – verze 7 a novější


V případě, že máte nainstalovanou starší verzi produktu ESET určenou pro domácnosti, po provedení aktualizace na Windows 10 budete na tuto skutečnost upozorněni a vyzváni k instalaci nové verze. Pokud víte, že používáte starší verzi produktu, doporučujeme nejprve provést jeho aktualizaci a až poté aktualizovat operační systém. V průběhu aktualizace zůstane zachováno veškeré nastavení produktu ESET, včetně licenčních údajů.

Firemní uživatelé

  • ESET Endpoint Antivirus – verze 5.0.2126.x nebo 6.1.2227.x a novější
  • ESET Endpoint Security – verze 5.0.2126.x nebo 6.1.2227.x a novější


Jste-li firemní zákazník, požádejte svého administrátora pro provedení potřebných kroků. Pokud jste správce sítě a používáte ESET Remote Administrator, klientský produkt můžete aktualizovat vzdáleně. Používáte-li verzi 5, klikněte sem. V případě, že máte již verzi 6, postupujte podle informací v nápovědě.

Windows 10 Insider Preview

Produkty ESET nepodporují testovací verze operačních systémů. Pokud jste zapojeni v programu Insider a používáte Windows 10 Insider Preview verze společně s bezpečnostním produktem ESET, pak doporučujeme stahovat testovací aktualizace produktu ESET.

Upozornění

Je dobré vědět:
Je možné, že modul HIPS nebude na testovacích verzích operačního systému funkční. Jedná se o standardní chování, proto tento stav ignorujte. Funkčnost modulu se opraví prostřednictvím některé aktualizace virové databáze.

Komentáře (2)

JAN.FALTEJSEK
01.08.2015 08:52:22
CO MÁM UDĚLAT PO UPLINUTÍ KUŠEBNÍ DOBĚ?AVAST FRE CHRÁNIL ZÁKLADNÍ OCHRANU ZDARMA.
JAK TO JE U ESETU?NEMÁM ŽÁDNÝ ÚČET NENÍ RENTABILNÍ.TRATIL BYCH NA POPLATCÍCH.PORADTE.
DĚKUJI.
Martin Buchta
01.08.2015 09:26:05
Dobrý den,
pokud chcete být nadále chráněn naším produktem, po uplynutí zkušební doby si musíte zakoupit plnou licenci. Zaplatit za ni můžete mnoha způsoby, od složenky přes platbu převodem na účet až po možnost platby přímo v naší centrále. Podrobnosti naleznete na našich webových stránkách koupit.eset.cz případně kontaktujte přímo naše obchodní oddělení na obchod@eset.cz nebo telefonicky na + 420 233 090 233. Případně si můžete zjistit, zda nemáme autorizovaného prodejce ve vašem městě prostřednictvím portálu http://prodejci.eset.cz/
Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?