Chyba |
Vysvětlení |
ACT.0 |
Pokud obdržíte hlášení s touto chybou, kontaktujte, prosím ESET Technickou podporu. |
ACT.1 |
ACT.2 |
ACT.4 |
Instalace či aktualizace programu je poškozená. Zkontrolujte, zda se v počítači nenachází jiný antivirový produkt. Případně si stáhněte ESET AV Remover – nástroj pro bezplatné odstranění známých antivirových programů. |
ACT.5 |
Neplatný licenční klíč. Zřejmě jste zadali neplatný aktivační klíč. Zkuste to znovu. Při vrácení stejné chyby kontaktujte ESET Zákaznickou podporu. |
ACT.6 |
Platnost vaší licence vypršela a nebyla prodloužena nebo je neplatná. Produkt je nutné aktivovat jinou licencí. Při vrácení stejné chyby kontaktujte ESET Zákaznickou podporu. |
ACT.7 |
Ujistěte se, že jste si stáhli a nainstalovali správný produkt, který odpovídá vaší licenci. |
ACT.8 |
Zadali jste nesprávné přihlašovací údaje (e-mailovou adresu a heslo) ke svému účtu ESET HOME. |
ACT.17 |
Licence byla zrušena. Ujistěte se, že aktivujete produkt platným licenčním klíčem. Mohlo dojít například k přegenerování licence. |
ACT.20 |
Licenční klíč není platný ve vašem regionu. Prosím, vyberte během instalace správnou zemi nebo kontaktujte ESET Zákaznickou podporu. |
ACT.21 |
Chyba na straně produktu při pokusu o aktivaci prostřednictvím účtu bezpečnostního administrátora. Pro vyřešení restartujte počítač a pokuste se produkt aktivovat znovu. |
ACT.24 |
Nepodařilo se navázat spojení s GEO IP serverem. Ověřte, zda máte ve firewallu povoleny všechny prostupy. |
ACT.25 |
Licenci jste používali v beta verzi produktu ESET. Program kompletně odinstalujte a proveďte čistou instalaci. |
ACT.32 |
Licenční klíč není platný ve vašem regionu. Prosím, vyberte během instalace správnou zemi nebo kontaktujte ESET Zákaznickou podporu. |
ACT.33 |
ACT.34 |
ACT.39 |
Licence je používána na více zařízeních, než pro kolik je určena. Rozšiřte si licenci nebo ji deaktivujte na nadbytečných stanicích. Pokud došlo k jejímu zneužití, požádejte o změnu licenčních údajů. Další užitečné informace naleznete v článku Jak zjistím, na kolika zařízeních mám licenci použitou. |
ACT.46 |
Platnost vaší licence vypršela a je možné ji prodloužit. Pokud se vám zobrazuje tato chyba v případě nové licence kontaktujte ESET Zákaznickou podporu. |
ECP.5 |
Chybné přihlašovací údaje k portálu ESET HOME. |
ECP.4097 |
Máte špatně nastaven systémový datum a čas. Zkontrolujte, zda čas na vašem přístroji odpovídá realitě. |
ECP.4098 |
Problém s připojením k aktivačním serverům společnosti ESET. Kontaktujte ESET Technickou podporu, prosím. |
ECP.4099 |
Nepodařilo se navázat spojení s aktivačním serverem. |
ECP.4100 |
Interní chyba. Kontaktujte technickou podporu ESET. Neplatný aktivační klíč. Zadali jste neplatné údaje pro registraci produktu. |
ECP.4115 |
Licenční klíč není platný ve vašem regionu. Prosím, vyberte během instalace správnou zemi nebo kontaktujte ESET Zákaznickou podporu. |
ECP.4116 |
ECP.20002 |
Odinstalujte konfliktní aplikaci Lavasoft Web Companion. |
ECP.20003 |
Chyba při komunikaci s aktivačními servery. |
ECP.20006 |
Ve vaší síti je blokován přístup na aktivační servery. Zkontrolujte konfiguraci firewallu, viz, Jaké adresy a porty povolit ve firewallu pro produkty ESET, případně soubor hosts. |
ECP.20016 |
Zadali neplatné údaje (jméno a heslo) pro přístup k proxy serveru. |
ECP.20009 |
Chybná konfigurace proxy serveru. Zadejte v nastavení produktu platné údaje pro připojení k proxy serveru, pokud jej používáte. |
ECP.20031 |
Nepodařilo se ověřit certifikát používaný pro komunikaci se servery společnosti ESET. |
ECP.20032 |
Aktivační servery jsou vytížené. Prosím, zkuste to později. |
Chyba 0015 |
Aktivační klíč byl již použit. Produkt aktivujte licenčními údaji, které jste obdrželi na e-mail po provedení prvotní aktivace. Pokud problém přetrvává, kontaktujte ESET Zákaznickou podporu. |
Chyba 0097 |
Aktivační klíč je určen pro jiný produkt, než který máte nainstalován. Nevyplnili jste všechny vyžadované údaje pro registraci produktu. Zkuste to znovu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte ESET Zákaznickou podporu. |