Databáze znalostí: Obchodní podpora

Co dělat, pokud změním e-mailovou adresu?

Autor: | Poslední úprava: 19.10.2021 17:07:14

Jedním z unikátních identifikačních údajů zákazníka společnosti ESET je e-mailová adresa. Zadáváte ji během registrace a následně na ní obdržíte licenční údaje (ID licence a licenční klíč, případně Product Key a Proxy ID). Důležitá je při následném prodloužení/rozšíření licence, stejně jako při ztrátě licenčních údajů, protože jsme schopni na danou adresu znovu odeslat platné licenční údaje.

Pokud jste si změnili e-mailovou adresu, informujte o této skutečnosti společnost ESET podle následujících kroků: 

Kontaktujte obchodní oddělení společnosti ESET.

Popište svůj problém a uveďte co nejvíce informací, které nám pomohou identifikovat vaši licenci:

  • číslo objednávky,
  • původní e-mailovou adresu,
  • novou e-mailovou adresu,
  • ID licence,
  • místo bydliště.

Po přijetí požadavku proběhne ověření žádosti o změnu e-mailové adresy v našem systému do dvou pracovních dnů.


Kam dál?

K jaké adrese máte vázaný účet na ESET HOME?

Pokud změnu provádíte z důvodu, že jste přestali starou e-mailovou adresu používat, změňte si rovněž adresu pro přístup do portálu ESET HOME. V závislosti na typu licence spravujete přes portál služby:

  • ESET Parental Control
  • Anti-Theft u PC a mobilních zařízení
  • Password Manager

a dále v účtu spravujete

  • Licence
  • Zařízení

Na adresu vázanou k portálu ESET HOME posíláme informace pro obnovu hesla do služeb.

Důležité:
Pokud ztratíte přístup ke staré e-mailové adrese, při zapomenutí přístupových údajů k účtu ESET HOME riskujete ztrátu přístupu ke správě jednotlivých služeb a licencím.

Štítky: SOLN32, KB32, změna e-mailové adresy, myESET, ESET HOME, změnil jsem mail, změna mailu, neznám e-mail, neznám mail, registrační e-mail, licence, e-mail vázaný k licenci