Co dělat, pokud změním e-mailovou adresu?Autor: | Poslední úprava: 19.10.2021 17:07:14
|
|
Jedním z unikátních identifikačních údajů zákazníka společnosti ESET je e-mailová adresa. Zadáváte ji během registrace a následně na ní obdržíte licenční údaje (ID licence a licenční klíč, případně Product Key a Proxy ID). Důležitá je při následném prodloužení/rozšíření licence, stejně jako při ztrátě licenčních údajů, protože jsme schopni na danou adresu znovu odeslat platné licenční údaje. Pokud jste si změnili e-mailovou adresu, informujte o této skutečnosti společnost ESET podle následujících kroků: Kontaktujte obchodní oddělení společnosti ESET. Popište svůj problém a uveďte co nejvíce informací, které nám pomohou identifikovat vaši licenci:
Po přijetí požadavku proběhne ověření žádosti o změnu e-mailové adresy v našem systému do dvou pracovních dnů. Kam dál?K jaké adrese máte vázaný účet na ESET HOME?Pokud změnu provádíte z důvodu, že jste přestali starou e-mailovou adresu používat, změňte si rovněž adresu pro přístup do portálu ESET HOME. V závislosti na typu licence spravujete přes portál služby:
a dále v účtu spravujete
Na adresu vázanou k portálu ESET HOME posíláme informace pro obnovu hesla do služeb. Důležité: Štítky: SOLN32, KB32, změna e-mailové adresy, myESET, ESET HOME, změnil jsem mail, změna mailu, neznám e-mail, neznám mail, registrační e-mail, licence, e-mail vázaný k licenci | |
|