Databáze znalostí

Ztratil jsem licenční údaje, co mám dělat?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 28.08.2019 09:58:43

Produkty ESET si stahují a aktualizují moduly pouze v případě, že jste je aktivovali – licenčním klíčem, případně uživatelským jménem a heslem. Licenční údaje pro aktivaci produktu obdržíte vždy na e-mailovou adresu, kterou jste zadali v průběhu objednání licence, případně při prvotní aktivaci programu.

Pokud jste e-mail s licenčními údaji ztratili, kontaktujte zákaznickou podporu. Jediné co potřebujeme vědět, je e-mailová adresa, kterou jste uvedli při nákupu/aktivaci, ID licence nebo uživatelské jméno.

Video návod:
Licenční údaje a počet aktivovaných zařízení si můžete kdykoli zobrazit prostřednictvím ESET License Manager.

Štítky: zapomenuté heslo, zapomenuté přihlašovací údaje

Hodnocení článku (11 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (3)

Irena Hurtakova
19.10.2019 14:41:47
ok
Josef Ustynek
08.11.2019 16:10:22
potrebuji obnovit licenci na mobil
už.jméno EAV-0185624856
lic. konči 16.12.2019 chtel bych zase na 3 leta.a jaka cena.
dékuji Ustynek
Ivana Vomáčková
10.11.2019 23:20:42
Mám nový pc a licenční klíč s uživatelským heslem stávajícího zabezpečení nemohu najít Potřebuji prodloužit licenci. Děkuji I.Vomáčková
Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?