
Součást portálu ESET HOME s názvem Licence (dříve Správce licencí nebo License Manager) je rozhraní pro správu zakoupených a sdílených licencí. V této části můžete spravovat počet zařízení připojených k licenci, pozvat rodinu nebo přátele ke sdílení licence nebo prodloužit licenci stávající nebo prostřednictvím e-mailu již aktivovaný produkt ESET. V této části rovněž najdete i potřebné identifikátory licence pro komunikaci s technickou a zákaznickou podporou ESET.
Často kladené otázky
Pro nastavení a správu ESET využijete následující návody:
- Jak zakoupit prodloužení licence? »
Kde a jak si můžete prodloužit platnost licence chránící využívané produkty?
- Produkt hlásí nadužitou licenci ESET »
Jak vyřešit problém s nadužitou licencí, kde odebrat zařízení.
- Co dělat, pokud změním e-mailovou adresu? »
Pokud změníte svou uživatelskou e-mailovou adresu (např. z důvodu změny manželského stavu), je záhodno změnit i přístupovou adresu ke správcovskému účtu. Prostřednictvím e-mailové adresy, kterou jste uvedli při registraci licence, vás kontaktujeme v případě oznámení aktualizací nebo při upozornění na chyby.
- Chyba při aktivaci produktů ESET »
Během aktivace produktů se můžete setkat s chybovými hláškami, ať už je to ztrátou internetového připojení nebo zapomenutým písmenem v licenčním klíči. Co jednotlivé hlášky při aktivaci produktů ESET znamenají, se dočtete v článku.
- Jak zjistím, na kolika zařízeních mám licenci použitou? »
Některé produkty, jako např. ESET Family Pack, zahrnují více jednotek licence, pomocí kterých aktivujete produkty na jednotlivých zařízeních. Licence je určena jen pro konkrétní množství produktů. Jak si pohlídat, zda nepřekračujete povolené množství volných jednotek, se dočtete v tomto článku.
- Jak licencovat produkty ESET ve virtuálním prostředí? »
I v případě produktů aktivovaných ve virtuálním prostředí reaguje správa licencí na tento stav. Jak takové produkty licencovat a jaká hlášení vám může portál ESET HOME zobrazit?
- Jak ověřit platnost licence »
Licence ESET mají omezenou platnost. Díky portálu pro správu licencí můžete snadno zjistit, do kdy vám licence platí a kdy si tedy případně zajistit prodloužení licence. Přečtěte si, kde potřebnou informaci hledat.
- Kde najdu licenční údaje na produkt ESET? »
Současně s nákupem licence prostřednictvím obchodu ESET posíláme zákazníkům rovněž licenční klíč. Kde jej najdete se dovíte v článku.
- Ztratil jsem licenční údaje, co mám dělat? »
Pokud již např. nemůžete najít e-mail, ve kterém jsme vám posílali licenční údaje k produktu, existuje ještě několik cest, jak své licenční údaje získat. Více se dovíte v článku.
- Rozšíření a prodloužení licence na produkt ESET »
Přejete si prodloužit nebo rozšířit platnou licenci? Přečtěte si, kde a za jakých podmínek tyto úkony provést.
- Mohu přenést licenci ESET na jiný počítač? »
Pokud přecházíte na jiné zařízení, není nutné si kupovat novou licenci. Jaké kroky provést pro přechod na jiné zařízení?
Štítky: myESET, ESET HOME, home.eset.com, my.eset.com, ESET Smart Security Premium, ESET Internet Security, NOD32, ESET Mobile Security, Android, iOS, zařízení, licence, sdílení, nákup, správa, prodloužení, zařízení
|