
Portál správy ESET HOME (dříve myESET, my.eset.com) je rozcestník k online službám pro domácí uživatele. Pakliže si účet ESET HOME vytvoříte a přihlásíte se, můžete si s jeho pomocí aktivovat bezpečnostní produkty ESET, spravovat své zakoupené licence, máte přehled o době vypršení jejich platnosti a řídíte jejich správu. Prostřednictvím portálu zároveň dostáváte informace o bezpečnostních stavech připojených zařízení, která můžete na dálku monitorovat a částečně ovládat. ESET HOME je bezplatná webová aplikace dostupná na adrese home.eset.com a nabízíme též mobilní aplikaci pro platformu Android a iOS.
ESET HOME oceníte, pokud:
- své mobilní zařízení (mobilní telefon, tablet, notebook) často přenášíte a hrozí riziko jeho ztráty nebo odcizení
- máte zakoupeno více licencí a chcete mít přehled, na kolika zařízeních ji skutečně používáte
- chcete využít všech výhod, které nabízí ESET Smart Security Premium
Online služby a součásti portálu ESET HOME
Součástí portálu ESET HOME jsou níže uvedené funkce a služby. Kliknutím na název služby si zobrazíte podrobnější informace. Pokud se chcete dozvědět více o portálu ESET HOME, pokračujte do sekce často kladené otázky.
Model uživatelského rozhraní ESET HOME
Pro seznámení s uživatelským rozhraním jsme pro vás připravili interaktivní model. Po najetí myší na jednotlivé prvky se zobrazí vysvětlivky.
Poznámka: Model znázorňuje rozhraní pro počítače. Berte prosím na vědomí, že na mobilních zařízeních se může v závislosti na velikosti jeho obrazovky lišit. *) Označené části portálu jsou k dispozici v případě, že máte konkrétní funkce aktivované a máte na jejich využití nárok na základě používaného produktu ESET.
Často kladené otázky k ESET HOME
Pro prvotní nastavení a správu využijete následující návody:
- Jak si vytvořit účet ESET HOME? »
V tomto návodu popisujeme, jak si vytvořit účet pro správu licencí a služeb spojených s produkty ESET.
- Jak připojit své zařízení k účtu ESET HOME? »
Chcete-li připojit k portálu své zařízení, využijete k tomu tento návod.
- Jak se k ESET HOME přihlásit pomocí účtu Google nebo Apple ID »
K ESET HOME se můžete připojit účtem třetích stran. V tomto návodu popisujeme, jak na to.
- Zapomněli jste heslo do portálu ESET HOME? »
V tomto návodu popisujeme, jak heslo do portálu obnovit.
- Co dělat, pokud změním e-mailovou adresu? »
Pokud se rozhodnete změnit kontaktní e-mailovou adresu pro správu licence (např. z důvodu změny manželského stavu), je dobré provést změnu i v ESET HOME. Předejdete tak případným nepříjemnostem. Jak na to, se dovíte v návodu.
- Chyba při přihlášení do ESET HOME »
Pakliže se přihlašujete do ESET HOME a zobrazí se vám chybová hláška, zjistěte, co hláška znamená.
- Nemohu se přihlásit k ESET HOME pomocí Google účtu »
Jaké jsou nejčastější chyby při přihlášení pomocí Google účtu?
- Co znamenají čísla v kolečkách v portálu ESET HOME? »
V rozhraní portálu se zobrazují ikony, které mají různou úroveň oznámení. Kde a jak si oznámení zobrazit?
- Zablokovali jste si své mobilní zařízení? »
Stačí zadat heslo k vašemu účtu na portále ESET HOME. V návodu se dovíte, jak opět získat přístup ke svému zařízení.
- Aktivace ESET Mobile Security »
Prostřednictvím portálu ESET HOME lze produkty aktivovat. Přečtěte si, jak aktivovat tímto způsobem produkt ESET Mobile Security.
Štítky: správcovský portál, my.eset.com, myESET, ESET HOME
|