Rozšířená nastavení programů ESET je možné chránit heslem, aby se zabránilo neautorizovaným změnám. Pokud heslo nastavíte, je vyžadováno pro přístup do pokročilého nastavení (při stisknutí klávesy F5 v hlavním okně programu), při dočasném vypínání jednotlivých ochran (antivirová ochrana, personální firewall) a při odinstalaci programu.
Heslo do nastavení je uloženo v chráněném formátu lokálně na konkrétním počítači a specialisté technické podpory ESET nedokáží toto heslo zjistit. Nejedná se ani o heslo, které vám bylo doručeno v licenčním e-mailu uvedeném při zakoupení licence. Nastavení hesla (aktivace, deaktivace) je možné pouze ze strany uživatele.
V případě, že heslo do nastavení zapomenete, v závislosti na používané verzi produktu na operačním systému Windows postupujte podle níže uvedených kroků.
|
Poznámka: Pro obnovení hesla do produktu ESET na mobilním zařízení přejděte do článku Jak obnovit zapomenuté heslo do ESET Mobile Security.
Pokud spravujete produkty prostřednictvím ESET Remote Administrator / ESET Security Management Center, heslo do nastavení bezpečnostního produktu můžete zrušit nebo změnit vzdáleně prostřednictvím politiky.
|
Používám produkt ESET pro domácnosti ve verzi 11.2 a novější
Pro zjednodušení celého procesu jsme od verze 11.2 přidali do produktu několik možností, prostřednictvím kterých jste schopni svépomocí změnit zapomenuté heslo. Níže uvádíme preferovaný způsob, kdy odblokovací kód obdržíte na e-mail. Úplný výčet možností naleznete v uživatelské příručce.
Zobrazit/skrýt návod »
|
V zobrazeném dialogovém okně vyžadujícím zadání hesla pro přístup do rozšířeného nastavení klikněte na možnost Obnovit heslo. |

|
V dalším kroku zadejte e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při nákupu licence a klikněte na tlačítko Odeslat kód. Na tuto adresu vám zašleme ověřovací kód společně s návodem na reset hesla. |

|
Obdržený kód zadejte do zobrazeného dialogového okna a následně si nastavte nové heslo. Pokud jste dialogové okno zavřeli, klikněte na možnost Obnovit heslo > Mám ověřovací kód. |
Alternativní postup
|
Pokud jste odblokovací kód na e-mailovou adresu neobdrželi, využijte možnost Vygenerovat kód pro technickou podporu.
|
|
Obdržený kód zadejte do dialogového okna, které vyvoláte vybráním možnosti Obnovit heslo > Mám ověřovací kód a následně si nastavte nové heslo. |
nahoru
Používám starší verzi produktu
Zobrazit/skrýt návod »
 |
Stáhněte si malý program ESET Unlock: Stáhnout |
 |
Na stažený soubor unlock.exe klikněte pravým tlačítkem myši a ze zobrazeného menu vyberte možnost Spustit jako správce.
|
 |
Upozornění: Program je nutné spouštět jako Správce, tedy pod uživatelským účtem s administrátorským oprávněním.
|

 |
Upozornění: Bez kompletních licenčních údajů nemůže být poskytnut kód pro odemknutí.
|
 |
Na základě vaší žádosti vám technická podpora zašle kód pro odemknutí. Tento kód poté zadejte v programu ESET Unlock do řádku Enter CODE:. Dejte pozor na správné a přesné zadání kódu. Po zadání stiskněte klávesu Enter. Heslo do nastavení programu ESET je nyní zrušeno.
|
nahoru
Štítky: KB333,SOLN333, zapomenuté heslo, neznám heslo, heslo nastavení, zrušení hesla
|
Komentáře (2)