Mohu přenést licenci ESET na jiný počítač?Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 28.08.2019 09:02:15
|
|||||||||||||
Licence programu ESET není vázána na konkrétní počítač. Je potřeba jen zajistit, aby počet nainstalovaných programů ESET nepřesáhl počet, který máte licencován. Pokud potřebujete program ESET nainstalovat na jiný např. nově koupený počítač, postupujte následovně:
Štítky: SOLN2213, KB2213, mám nový počítač, instalace na nový počítač, přenos licence, instalace na nový pc, nové pc | |||||||||||||
|
do licence je započítán každý produkt, který se aktualizuje.
ano, přesně tak. Odinstalovat, nainstalovat na nový počítač a aktivovat licenčními údaji. To je celé.
Děkuji
přesně tak. Licence není vázána na hardware. Stačí provést novou instalaci a produkt aktivovat údaji, které jste obdržel při nákupu/registraci licence.
Děkuji za váš čas.
tuto možnost nabízíme pouze firemním zákazníkům. Pokud se vám nedaří produkt aktivovat z důvodu neúspěšného spojení s aktivačním serverem, s největší pravděpodobností máte v počítači nainstalován program, který filtruje síťovou komunikaci. Přímo z produktu vytvořte dotaz na technickou podporu a následně na základě získaných dat vám budeme schopni poradit.
Dnes jsem zakoupil multilicenci a taky jsem ted po hodině vyhledávání v podpoře zjistil tuto "nepřijemnost" kdy vlastně nemám možnost zjistit na kterém zařízení je produkt aktivní.
Přijde mi to malinko zvláštní, když si člověk objedná licenci přes internet a pokud by se mu (bohužel) někdo dostal do e-mailu, kde mu dorazili licenční kódy, by neměl v podstatě asi jinou možnost než to řešit s podporou která samozřejmě není* 24 hodin online (víkendy, svátky) namísto toho aby si to vyřešil ihned sám...
Je nějaká teoretická šance, že by se tato možnost někde v (i vzdálené :D ) budoucnosti dostala i k "nefiremním" zákazníkům?
*pokud se pletu, tak se omlouvám
tuto možnost nefiremním zákazníkům nabídneme v průběhu třetího kvartálu tohoto roku. Správce licencí bude součástí portálu my.eset.com.
v případě mobilních zařízeních jsou licence též přenosné. Je však potřeba stále zachovat počet aktivních licencí. Pokud přecházíte z jednoho mobilního zařízení na druhý, je potřeba z původního zařízení aplikaci ESET odebrat. Na zařízení novém postačí aplikaci ESET stáhnout z Obchodu Play a přihlásit se příslušným Google účtem, pod kterým jste zakoupil licenci, případně aktivovat aplikaci licenčním klíčem.
Chtěl bych sloučit svoje licence ze stolního PC a mobilního zařízení pod jeden účet ve správci licencí na my.eset.com, ale licence na mobilním zařízení nezobrazuje licenční klíč. Co mám tedy udělat, abych dosáhl sloučení?
Děkuji
pokud jste si licenci na ESET Mobile Security zakoupil prostřednictvím Google Play, pak aktivaci zajišťuje a počet hlídá přímo daný obchod. Licenční klíč v tomto případě nemáte k dispozici a danou licenci není možné přidat na Správce licencí.
Komentáře (16)