Databáze znalostí

Jak kontaktovat technickou podporu?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 23.11.2018 11:46:07

Před kontaktováním technické podpory nejprve zkuste nalézt odpověď na vaši otázku v Databázi znalostí, kterou pravidelně aktualizujeme a doplňujeme. Po odeslání požadavku na technickou podporu přímo z produktu nebo prostřednictvím formuláře obdržíte, po úspěšném příjmu zprávy do našeho systému, automatické oznámení s ID číslem tiketu.

Upozornění

Je dobré vědět:
Kompletní příručky k produktům ESET i v českém jazyce najdete on-line na adrese http://help.eset.com. Při řešení složitějších případů sesbírejte ze zařízení diagnostické protokoly pomocí nástroje ESET Log Collector a přiložte je jako přílohu v kontaktním formuláři. Urychlíte tím řešení servisního případu.

  • Vytvořit dotaz přímo
    z produktu ESET

    Vytvořte dotaz v produktu ESET
    a jednoduše pošlete vše potřebné.

    Vytvořit dotaz
  • Vyplnit a odeslat
    internetový formulář

    Před odesláním si projděte navržené
    články z Databáze znalostí.

    Kontaktní formulář
  • Přejít na internetové
    fórum ESET

    Navštivte internetové fórum pro domácí
    uživatele spravované ESET komunitou.

    Fórum ESET

Technickou podporu můžete kontaktovat také telefonicky na čísle 233 090 233. Na dotazy odpovídáme v pracovní dny od 8:00 do 20:00. Pokud zavoláte a všichni technici budou obsazení, použijte prosím pro kontaktování technické podpory internetový formulář, děkujeme.


Služby technické podpory

Technická podpora ESET nabízí všem zákazníků s platnou licencí mimo běžné pomoci i nadstandardní služby zdarma. Přehled všech poskytovaných služeb najdete na této stránce.

Štítky: kontakt, telefon, formulář, dotaz

(139 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc