Před kontaktováním technické podpory nejprve zkuste nalézt odpověď na vaši otázku v Databázi znalostí, kterou pravidelně aktualizujeme a doplňujeme. Po odeslání požadavku na technickou podporu přímo z produktu nebo prostřednictvím formuláře obdržíte, po úspěšném příjmu zprávy do našeho systému, automatické oznámení s ID číslem tiketu.
|
Upozornění:
V pátek 6. prosince bude z provozních důvodů přerušen provoz technické podpory. Veškeré zaslané dotazy budou vyřízeny následující pracovní den.
|
 |
Je dobré vědět: Kompletní příručky k produktům ESET i v českém jazyce najdete on-line na adrese http://help.eset.com. Při řešení složitějších případů sesbírejte ze zařízení diagnostické protokoly pomocí nástroje ESET Log Collector a přiložte je jako přílohu v kontaktním formuláři. Urychlíte tím řešení servisního případu.
|
-
Vytvořit dotaz přímo z produktu ESET
Vytvořte dotaz v produktu ESET a jednoduše pošlete vše potřebné.
Vytvořit dotaz
-
Vyplnit a odeslat internetový formulář
Před odesláním si projděte navržené články z Databáze znalostí.
Kontaktní formulář
-
Přejít na internetové fórum ESET
Navštivte internetové fórum pro domácí uživatele spravované ESET komunitou.
Fórum ESET
Technickou podporu můžete kontaktovat také telefonicky na čísle 233 090 233. Na dotazy odpovídáme v pracovní dny od 8:00 do 20:00. Pokud zavoláte a všichni technici budou obsazení, použijte prosím pro kontaktování technické podpory internetový formulář, děkujeme.
|
Služby technické podpory
Technická podpora ESET nabízí všem zákazníků s platnou licencí mimo běžné pomoci i nadstandardní služby zdarma. Přehled všech poskytovaných služeb najdete na této stránce. |
Štítky: kontakt, telefon, formulář, dotaz
|