Jak kontaktovat technickou podporu?

Autor: | Poslední úprava: 30.01.2023 09:19:37

Před kontaktováním technické podpory nejprve zkuste nalézt odpověď na vaši otázku v Databázi znalostí, kterou pravidelně aktualizujeme a doplňujeme. Po odeslání požadavku na technickou podporu přímo z produktu nebo prostřednictvím formuláře obdržíte, po úspěšném příjmu zprávy do našeho systému, automatické oznámení s ID číslem tiketu.

Je dobré vědět:
Kompletní příručky k produktům ESET i v českém jazyce najdete on-line na adrese http://help.eset.com. Při řešení složitějších případů sesbírejte ze zařízení diagnostické protokoly pomocí nástroje ESET Log Collector a přiložte je jako přílohu v kontaktním formuláři. Urychlíte tím řešení servisního případu.

  • Založit požadavek přímo
    z produktu ESET

    Vytvořte dotaz z produktu ESET
    a jednoduše pošlete všechna potřebná data.

    Založit požadavek
  • Vyplnit a odeslat
    internetový formulář

    Před odesláním si projděte navržené
    články z Databáze znalostí.

    Kontaktní formulář
  • Přejít na internetové
    fórum ESET

    Navštivte internetové fórum pro domácí
    uživatele spravované ESET komunitou.

    Fórum ESET

Technickou podporu můžete kontaktovat také telefonicky na čísle 233 090 233. Na dotazy odpovídáme (od 31. 1. 2023) v pracovní dny od 8:30 do 17:00. Pokud zavoláte a všichni technici budou obsazení, použijte prosím pro kontaktování technické podpory internetový formulář, děkujeme.


Služby technické podpory

Technická podpora ESET nabízí všem zákazníků s platnou licencí mimo běžné pomoci i nadstandardní služby zdarma. Přehled všech poskytovaných služeb najdete na této stránce.

Štítky: kontakt, telefon, formulář, dotaz