Databáze znalostí

Co dělat, pokud se mi neprodloužila licence na Password Manager?

Autor: Michal Filipin | Poslední aktualizace: 20.03.2020 05:37:26

Prodloužili jste si platnost licence na produkt ESET Smart Security Premium, ale ani po 24 hodinách nedošlo k propsání nového data platnosti do součásti ESET Password Manager? V některých případech nemusí dojít k přenosu informace mezi našimi licenčními servery a servery poskytovatele třetí strany. V důsledku toho vznikne stav, kdy správce hesel zobrazuje hlášení "Platnost licence vypršela", přičemž ESET Smart Security Premium je plně aktivován.

Hláška o vypršení platnosti licence

Pro obnovení funkčnosti ESET Password Manager není nutné kontaktovat technickou podporu, ale zvládnete to svépomocí podle níže uvedených kroků. Postačí pouze existující úložiště od vaší licence odpojit a znovu připojit.

Jak používat portál ESET Password Manager?
Pro seznámení s portálem passwordmanager.eset.com a jeho možnostmi můžete využít rovněž video návod.


Do prohlížeče zadejte URL adresu https://passwordmanager.eset.com/ (1)

Odpojení úložiště od licence

Vyplňte požadované údaje:

  • Licenční klíč (2) od zakoupené licence k produktu ESET Smart Security Premium, 
  • E-mailovou adresu (3) uvedenou při nákupu licence,
  • a klikněte na tlačítko Spravovat licenci (4).

Přihlášení do ESET Password Manager

Vyberte všechna zobrazená úložiště kliknutím do políčka na začátku řádku každého úložiště .

Odpojení úložiště hesel

Důležité:
Zapamatujte si nebo zkopírujte do textového dokumentu název připojeného úložiště hesel (reprezentovaného e-mailovou adresou). Běžně se jedná o jinou adresu, než jakou jste aktivovali produkt. V opačném případě nenávratně o své úložiště přijdete.

 Klikněte na tlačítko Odpojit vybrané.

Svou volbu potvrďte v následujícím okně kliknutím na tlačítko Odpojit.


Připojení úložiště

Klikněte na tlačítko Přidat existující úložiště hesel.

Přidání úložiště hesel

Do textového pole napište nebo vložte název úložiště hesel (reprezentovaný e-mailovou adresou), který jste si poznamenali v předchozích krocích.

Své zadání potvrďte kliknutím na tlačítko Přidat úložiště hesel.
Pokud jste odebrali více úložišť, stejným způsobem přidejte zbývající.


Odemknutí úložiště a kontrola

Spusťte ESET Password Manager a ověřte, zda došlo k propsání nového data platnosti licence a synchronizaci hesel:

  1. stiskněte klávesovou kombinaci Ctrl+Alt+L,
  2. zadejte heslo ke svému úložišti,
  3. klikněte na tlačítko Odemknout.

Pokud se synchronizace neprovedla, restartujte počítač.

Štítky: password manager, odpojit úložiště hesel, připojit úložiště hesel, platnost licence vypršela

Hodnocení článku (0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?