Databáze znalostí

Ukončení účasti v Programu zvyšování spokojenosti zákazníků

Autor: Michal Filipin | Poslední aktualizace: 06.02.2020 16:14:33

V průběhu instalace produktu ESET se můžete zapojit do programu zvyšování spokojenosti zákazníků. Svou účastí v programu poskytujete společnosti ESET užitečné anonymní data související s používáním produktu ESET, např. informace o chybách a pádech produktu, a co těmto selháním předcházelo. Pokud jste se rozhodli, že se již nechcete podílet na vývoji produktu, zasílání dat z produktu můžete zrušit dle kroků uvedených v tomto návodu.

Poznámka:
Přehled dat, která sbíráme za účelem vylepšování produktu naleznete v uživatelské příručce k produktu. Tyto informace nejsou sdíleny s třetími stranami.

Otevřete hlavní okno programu ESET. Pokud nevíte jak, postupujte podle tohoto návodu.

Stiskněte klávesu F5 a zobrazte si Rozšířená nastavení.

Přejděte do sekce Uživatelské rozhraní > Program zvyšování spokojenosti zákazníků.

Pomocí přepínače deaktivujte možnost Zapojit se do programu zvyšování spokojenosti zákazníků.

Postup ukončení účasti v programu CEIP

Nastavení uložte kliknutím na tlačítko OK.

Je dobré vědět:
Stejným způsobem, jakým jste zrušili účast v Programu zvyšování spokojenosti zákazníků, tak se i zpět zapojíte.

nahoru

Štítky: KB7225, program zvyšování spokojenosti zákazníků, CEIP

Hodnocení článku (0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc