V některých případech vás mohou specialisté technické podpory požádat o zaslání diagnostických protokolů z produktu ESET Secure Authentication. V tomto článku uvádíme postup, jak zapnout diagnostické protokolování na serveru, a jak data získat z mobilní aplikace.
» Windows
» Mobilní aplikace
Aktivace diagnostického protokolování na Windows
Ve složce %ProgramData%\ESET Secure Authentication\logs vytvořte textový soubor loglevel.txt.
|
|
Otevřete si jej v textovém editoru a vložte do něj hodnotu trace
|
|
|
Poznámka: Volitelně si připravený soubor stáhněte a zkopírujte do daného umístění.
|
Soubor uložte a restartujte službu EsaCore.
|
|
Nasimulujte problematické chování.
|
|
Obsah složky zabalte a zašlete společně s popisem problému na technickou podporu.
|
|
Jak získat data z mobilní aplikace?
V mobilní aplikaci na OS Android nebo iOS přejděte v hlavním menu do sekce O programu.
|
|

Pětkrát po sobě ťukněte na zobrazený text.
|
|

Pomocí odkazů Copy, případně Share, zkopírujte nebo přiložte zobrazená data k e-mailu, který zašlete společně s popisem problému na technickou podporu.
|
|

Štítky: KB6845, ESA, logování, diagnostika, trace, ios, android, windows
|