Nefunguje mi internetové bankovnictví v zabezpečeném prohlížečiAutor: Michal Filipin | Poslední úprava: 14.05.2020 14:17:44
|
|
Chcete převést nájemné on-line, otevřete zabezpečený prohlížeč, ale ohlásí se jako nefunkční? Vzhledem k rychlému vývoji internetových prohlížečů se může stát, že po aktualizacích na novější verzi modul bankovnictví přestat fungovat. Stejný problém může nastat v momentu, pokud nemáte aktualizovaný operační systém. Jak postupovat, pokud se po spuštění zabezpečeného prohlížeče zobrazí chyba
Pokud přistupujete k internetovému bankovnictví kliknutím na položku v záložky ve svého prohlížeče a zabezpečený prohlížeč nespustí, nebo se chová nekorektně: Aktualizujte si internetový prohlížeč v sekci Nastavení/Možnosti (dle použitého prohlížeče). S aktualizací bude běžně vyžadován restart prohlížeče. Po restartu přistupte do internetového bankovnictví ručním zadáním domény vaší banky do adresního řádku (nikoli přes záložku). V bezpečnostním produktu klikněte na položku Aktualizace, vpravo dole pak na Zkontrolovat aktualizace. Pokud stále nedošlo k vyřešení problému, instalujte aktualizace operačního systému a následně restartujte systém. (Standardně by toto měl být poslední krok, který je třeba udělat). Nechce se vám z nějakého důvodu aktualizovat prohlížeč a systém, ačkoli to vždy z bezpečnostního hlediska doporučujeme?
Je dobré vědět: internetové bankovnictví, ESET Ochrana bankovnictví a online plateb, aktualizace, Internet Explorer, 0x847695d0, 0x847694e0 | |
|