Databáze znalostí

Aktivace diagnostického protokolování poštovního doplňku

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 22.05.2018 10:28:36

V případě, že jste zaznamenali nekorektní zacházení se zprávami při integrovaném doplňku v poštovním klientovi, specialisté technické podpory vás mohou požádat o vytvoření diagnostických protokolů. Tato data nám následně pomohou identifikovat příčinu a připravit možné řešení.

Pro vytvoření takového protokolu postupujte podle následujících kroků:

V hlavním okně programu ESET stiskněte klávesu F5 a otevřete si rozšířená nastavení.
Pokud nevíte jak se dostat do hlavního okna programu, postupujte podle tohoto návodu.

V rozšířeném nastavení přejděte do sekce Antivirus > HIPS a pomocí přepínače deaktivujte možnost Zapnout ochranu součástí produktu ESET (Self-Defense).

Vypnutí self defense v programu ESET

Restartujte počítač.

číslo

Stáhněte archiv eplgOutlookLog.zip a rozbalte ho: Stáhnout

Při ukončené aplikaci Microsoft Outlook spusťte jako administrátor dávku 01_eplgOutlook_install.bat.

Spusťte Microsoft Outlook a nasimulujte problém.

Ukončete Microsoft Outlook a spusťte dávku run 02_eplgOutlook_getLog.bat.

Jako administrátor spusťte dávku 03_eplgOutlook_uninstall.bat.

Ze složky, do které jste archiv rozbalili, sesbírejte soubory ~*.log a společně s výstupem z nástroje ESET Log Collector je zašlete na technickou podporu.

Znovu aktivujte funkci Self-Defense.

Štítky: Outlook doplněk, nefunguje doplněk

(0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?