Aktivace diagnostického protokolování poštovního doplňku

Autor: | Poslední úprava: 16.12.2020 16:27:32

V případě, že jste zaznamenali nekorektní zacházení se zprávami při integrovaném doplňku v poštovním klientovi, specialisté technické podpory vás mohou požádat o vytvoření diagnostických protokolů. Tato data nám následně pomohou identifikovat příčinu a připravit možné řešení.

Pro vytvoření takového protokolu postupujte podle následujících kroků:

Otevřete hlavní okno programu ESET. Pokud nevíte jak, postupujte podle tohoto návodu.

Stiskněte klávesu F5 pro otevření Rozšířeného nastavení.

V rozšířeném nastavení přejděte do sekce Detekční jádro HIPS a pomocí přepínače deaktivujte možnost Zapnout ochranu součástí produktu ESET (Self-Defense).

Vypnutí self defense v programu ESET

Restartujte počítač.

Stáhněte archiv eplgOutlookLog.zip a rozbalte ho: Stáhnout

Při ukončené aplikaci Microsoft Outlook spusťte jako administrátor dávku 01_eplgOutlook_install.bat.

Spusťte Microsoft Outlook a nasimulujte problém.

Ukončete Microsoft Outlook a spusťte dávku run 02_eplgOutlook_getLog.bat.

Jako administrátor spusťte dávku 03_eplgOutlook_uninstall.bat.

Ze složky, do které jste archiv rozbalili, sesbírejte soubory ~*.log a společně s výstupem z nástroje ESET Log Collector je zašlete na technickou podporu.

Znovu aktivujte funkci Self-Defense.

Štítky: Outlook doplněk, nefunguje doplněk