Databáze znalostí

FAQ: Instalace aplikace selhala

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 20.11.2018 08:09:39

EceSET Management Agent od verze 7 předtím, než spustí vámi definovanou klientskou úlohu na instalaci aplikace, provede kontrolu předpokladů, zda je stanice připravena na instalaci. Je to z důvodu, aby se minimalizovalo riziko selhání instalace. Agent ověřuje, zda:

  • má stanice přístup k repozitáři
  • není vyžadován restart operačního systému (platí pouze pro Windows)
  • je na disku dostatek volného místa pro instalaci produktu (neověřuje se na linuxu)

Není-li některý z požadavků splněn, agent se nebude pokoušet o instalaci, čímž šetří mj. množství přenášených dat. V závislosti na stavu operačního systému se můžete setkat s dalšími chybovými hlášeními. Nejčastější z nich společně s detailnějšími informacemi a možným řešením uvádíme v tabulce níže.

Hlášení Vysvětlení/Řešení
Právě probíhá jiná instalace. Před pokračováním této instalace dokončete již běžící instalaci. V případě dlouhodobě přetrvávajícího hlášení restartujte stanici a spusťte instalaci znovu.

Na cílové stanici je vyžadován restart. Před opětovnou instalací ji nejprve restartujte. 

Zároveň obdržíte informaci, v jakém klíči registru je požadavek na restart uveden, například:

Detected pending reboot at HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Component Based Servicing\RebootPending
Detected pending reboot at HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsUpdate\Auto Update\RebootRequired
Detected pending reboot at HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\PendingFileRenameOperations

Nepodařilo se synchronizovat obsah repozitáře.

V trace.logu se může nacházet například chyba:

GetFile: Error reading HTTP response data (0x4e33)
GetFile: Failed to process HTTP request (error code: 20016, url: 'http://repository.eset.com/v1//com/eset/apps/business/eea/windows/metadata')

Doporučení: zkontrolujte, zda má stanice přístup k internetu. Pokud v síti používáte proxy, ověřte, že jste si zadali do politiky pro ESET Management Agenta.

Úloha selhala, zkuste aplikaci nainstalovat ručně.

SoftwareInstallation: Installation failed with: (0x643), Při instalaci došlo k závažné chybě (0x643), see software-install.log for more information located at: C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Agent\EraAgentApplicationData\Logs\

Detailní informace o selhání instalace získáte ze zmíněného instalačního protokolu, který si můžete vyžádat vzdáleně.

SoftwareInstallation: Installation failed with: (0x643), Při instalaci došlo k závažné chybě (0x643), Službu 'ESET Service' (ekrn) nelze zastavit. Přesvědčte se, zda máte dostatečná oprávnění pro zastavování systémových služeb.

Důvod: služba Windows Installer nedokáže zastavit jádro produktu ekrn.exe.
Možné řešení:
dočasně deaktivovat HIPS, restartovat stanici a spustit instalaci znovu. Po úspěšném dokončení instalace opět aktivovat HIPS.

Štítky: instalace aplikace, nelze vzdáleně nainstalovat eset, instalace selhala, neúspěšná instalace

(0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?