Od verze 7 provede ESET Management Agent před spuštění vámi definované klientské úlohy na instalaci aplikace kontrolu předpokladů, zda je stanice připravena na instalaci. Je to z důvodu, aby se minimalizovalo riziko selhání instalace. Agent ověřuje, zda:
- má stanice přístup k repozitáři
- je na disku dostatek volného místa pro instalaci produktu (neověřuje se na linuxu)
Není-li některý z požadavků splněn, agent se nebude pokoušet o instalaci, čímž šetří mj. množství přenášených dat. V závislosti na stavu operačního systému se můžete setkat s dalšími chybovými hlášeními. Nejčastější z nich společně s detailnějšími informacemi a možným řešením uvádíme v tabulce níže.
Hlášení |
Vysvětlení/Řešení |
Právě probíhá jiná instalace. Před pokračováním této instalace dokončete již běžící instalaci. |
V případě dlouhodobě přetrvávajícího hlášení restartujte stanici a spusťte instalaci znovu. |
Nepodařilo se synchronizovat obsah repozitáře. |
V trace.logu se může nacházet například chyba:
GetFile: Error reading HTTP response data (0x4e33) GetFile: Failed to process HTTP request (error code: 20016, url: 'http://repository.eset.com/v1//com/eset/apps/business/eea/windows/metadata')
Doporučení: zkontrolujte, zda má stanice přístup k internetu. Pokud v síti používáte proxy, ověřte, že jste ji zadali do politiky pro ESET Management Agenta.
|
Úloha selhala, zkuste aplikaci nainstalovat ručně.
|
SoftwareInstallation: Installation failed with: (0x643), Při instalaci došlo k závažné chybě (0x643), see software-install.log for more information located at: C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Agent\EraAgentApplicationData\Logs\
Detailní informace o selhání instalace získáte ze zmíněného instalačního protokolu, který si můžete vyžádat vzdáleně.
|
SoftwareInstallation: Installation failed with: (0x643), Při instalaci došlo k závažné chybě (0x643), Službu 'ESET Service' (ekrn) nelze zastavit. Přesvědčte se, zda máte dostatečná oprávnění pro zastavování systémových služeb.
Důvod: služba Windows Installer nedokáže zastavit jádro produktu ekrn.exe. Možné řešení: dočasně deaktivovat HIPS, restartovat stanici a spustit instalaci znovu. Po úspěšném dokončení instalace opět aktivovat HIPS.
|
Štítky: instalace aplikace, nelze vzdáleně nainstalovat eset, instalace selhala, neúspěšná instalace
|