Databáze znalostí: Domácnosti > Návody a postupy

Jak odeslat protokoly z mobilní aplikace ESET pro Android?

Autor: | Poslední úprava: 25.01.2022 17:57:20

Specialisté technické podpory vás mohou v případě potřeby požádat o zaslání diagnostických dat přímo z vašeho mobilního zařízení s operačním systémem Android. Tato data vytvoříte a zašlete jedním z níže uvedených postupů.

» Vytvoření dotazu přímo z aplikace

» Alternativní postup pro zaslání dat

Poznámka:
Použité názvosloví se může drobně lišit v závislosti na verzi OS Android a produktu ESET.

Vytvoření žádosti na technickou podporu přímo z produktu

V hlavním okně aplikace ťukněte na ikonu menu a dále vyberte možnost Technická podpora.

Odeslání žádosti na technickou podporu

V dialogovém okně ťukněte na možnost Technická podpora.

Zobrazený formulář vyplňte, zaškrtněte možnost Odeslat protokol aplikace a odešlete jej ťuknutím na tlačítko Odeslat.

Odeslání žádosti na technickou podporu


Alternativní možnost pro odeslání diagnostických dat

V případě, že není možné vytvořit žádost na technickou podporu přímo z aplikace, diagnostická data zašlete níže uvedeným způsobem:

V Nastavení operačního systému Android přejděte do sekce Aplikace.

V seznamu aplikací najděte konkrétní produkt ESET, například ESET Mobile Security.

Ťukněte na možnost Úložiště > Správa paměti.

Odeslání žádosti na technickou podporu

Dále vyberte možnost Technická podpora.

Odeslání žádosti na technickou podporu

Zobrazený formulář vyplňte, zaškrtněte možnost Odeslat protokol aplikace a odešlete jej ťuknutím na tlačítko Odeslat.

Odeslání žádosti na technickou podporu

Je dobré vědět:
Vzhledem k tomu, že Android je tzv. open-source (otevřený operační systém), nemusí být popsaný alternativní způsob platný u všech zařízení.

Štítky: diagnostické protokoly, protokol z telefonu, protokol Android