Pokud jste prostřednictvím ESET Remote Administrator naplánovali spuštění úlohy na klientské stanici, ale úloha se neprovedla, podrobnější informace o selhání si můžete zobrazit několika způsoby.
» Podívejte se do detailů stanice » Vygenerujte si přehled s informacemi o provedených úlohách
 |
Poznámka: V případě úloh na instalaci produktu se automaticky vytváří instalační protokol. Pro detailní diagnostiku neúspěšné instalace se podívejte do souboru software-install.log, který naleznete na klientské stanici ve složce s protokoly agenta.
|
Zobrazení informací v detailech stanice
Informace o provedených klientských úlohách máte k dispozici v detailech zařízení.
 |
V ERA Web Console na záložce počítače najděte požadované zařízení a v kontextovém menu vyberte možnost Detaily počítače.
|
 |
V zobrazeném dialogovém okně přejděte do sekce Provedené úlohy.
|
 |
Ze seznamu vyberte úlohu, jejíž provedení selhalo, a v kontextovém menu vyberte možnost Historie.
|

 |
Podrobné informace naleznete ve sloupci Chybová zpráva.
|
|
Je dobré vědět: Stejnou informaci si můžete zobrazit v detailech provedení konkrétní klientské úlohy. V sekci Administrace > Klientské úlohy najděte úlohu a v kontextovém menu klikněte na Zobrazit neúspěšné. Poté klikněte na název počítače a z menu vyberte možnost Historie.
|
nahoru
Vygenerování přehledu s informacemi o neprovedených úlohách
Souhrnné informace o neúspěšném provedení klientské úlohy si můžete přidat do přehledu.
 |
Vytvořte si nový přehled na základě těchto dat:.
Stáhnout přehled jako šablonu
- Klientská úloha . Čas výskytu
- Klientská úloha . Název úlohy
- Klientská úloha . Průběh
- Klientská úloha . Chybová zpráva
- Počítač . Název počítače
|
 |
Jako filtr nastavte Klientská úloha . Stav úlohy = (rovná se) Neúspěšné.
|
 |
Po vygenerování přehledu naleznete detailní informace ve sloupci Chybová zpráva.
|

nahoru
Štítky: agent, klientská úloha, úloha selhala
|