Vložením e-mailové adresy se přihlásíte k odběru novinek.

 
 Aktuální verze

Detekční jádro: 18115 (20180926)

Produkty pro domácnosti: 11.2.63

Produkty pro firmy: 7.0.2073

 Kontrola počítače
ESET Online Scanner

ESET Online Scanner je rychlý nástroj pro kontrolu počítače a odstranění nalezených hrozeb.

 Záchranné médium
ESET SysRescue Live

ESET SysRescue Live je nástroj pro odstranění škodlivého kódu nezávisle na operačním systému.

Databáze znalostí

Jak v ERA zjistit důvod selhání klientské úlohy?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 07.12.2017 08:39:12

Pokud jste prostřednictvím ESET Remote Administrator naplánovali spuštění úlohy na klientské stanici, ale úloha se neprovedla, podrobnější informace o selhání si můžete zobrazit několika způsoby.

» Podívejte se do detailů stanice
» Vygenerujte si přehled s informacemi o provedených úlohách

Upozornění

Poznámka:
V případě úloh na instalaci produktu se automaticky vytváří instalační protokol. Pro detailní diagnostiku neúspěšné instalace se podívejte do souboru software-install.log, který naleznete na klientské stanici ve složce s protokoly agenta.

Zobrazení informací v detailech stanice

Informace o provedených klientských úlohách máte k dispozici v detailech zařízení.

číslo

V ERA Web Console na záložce počítače najděte požadované zařízení a v kontextovém menu vyberte možnost Detaily počítače.

číslo

V zobrazeném dialogovém okně přejděte do sekce Provedené úlohy.

číslo

Ze seznamu vyberte úlohu, jejíž provedení selhalo, a v kontextovém menu vyberte možnost Historie.

Detaily stanice v ESET Remote Administrator
číslo

Podrobné informace naleznete ve sloupci Chybová zpráva.

Detaily provedení úlohy

Je dobré vědět:
Stejnou informaci si můžete zobrazit v detailech provedení konkrétní klientské úlohy. V sekci Administrace > Klientské úlohy najděte úlohu a v kontextovém menu klikněte na Zobrazit neúspěšné. Poté klikněte na název počítače a z menu vyberte možnost Historie.

nahoru


Vygenerování přehledu s informacemi o neprovedených úlohách

Souhrnné informace o neúspěšném provedení klientské úlohy si můžete přidat do přehledu.

číslo

Vytvořte si nový přehled na základě těchto dat:.

Stáhnout přehled jako šablonu

  • Klientská úloha . Čas výskytu
  • Klientská úloha . Název úlohy
  • Klientská úloha . Průběh
  • Klientská úloha . Chybová zpráva
  • Počítač . Název počítače
číslo

Jako filtr nastavte Klientská úloha . Stav úlohy = (rovná se) Neúspěšné.

číslo

Po vygenerování přehledu naleznete detailní informace ve sloupci Chybová zpráva.

Přehled v ESET Remote Administrator

nahoru

Štítky: agent, klientská úloha, úloha selhala

(0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?