Chybová zpráva |
Vysvětlení/Řešení |
Název MDM serveru neodpovídá CN/SAN v HTTPS certifikátu |
Řešení naleznete v článku Nedaří se mi připojit mobilní zařízení k ERA MDC. |
Neplatný HTTPS certifikát |
Platnost certifikátu vypršela nebo jste ho zamítli. Vygenerujte si nový, nahrajte jej prostřednictvím politiky do MDC a stávající zařízení přeregistrujte. |
Platnost HTTPS certifikátu se blíží ke konci |
Informativní hlášení na blížící se konec platnosti certifikátu. Vygenerujte si nový a nahrajte jej prostřednictvím politiky do MDC. |
Řetězec HTTP certifikátu není kompletní. Registrace není povolena. |
MDC od verze 7 neověřuje certifikáty vůči systémovému úložišti (TRCA). To znamená, že importovaný soubor musí obsahovat úplný řetězec (chain) certifikátů. Pokud jste použili SSL certifikát, který nebyl vystaven kořenovou CA, sestavte si jej ručně. Další informace naleznete v článku Mohu použít vlastní certifikát v Mobile Device Connectoru? |
Chybí APNS certifikát |
Vygenerujte si APN certifikát. Případně v politice pro Mobile Device Connector deaktivujte možnost Odesílat stavy aplikace týkající se iOS. |
Chybí APNS klíč |
Neplatný APNS certifikát nebo APNS klíč |
Probíhá změna HTTPS certifikátu. Stále se používá původní certifikát. |
Informace, že MDC i mobilní zařízení zatím nepoužívají nový HTTPS certifikát. Ke změně HTTPS certifikátu dojde v případě, kdy: a) server oznámí všem zařízením změnu a nový certifikát si převezmou. b) uplyne doba, kterou jste definovali jako nejzazší interval pro násilné vynucení změny (standardně 1 měsíc). Poté bude nutné zbývající zařízení přeregistrovat. |
Multiagent je přetížen. Nepodařilo se ze všech klientů získat data za poslední hodinu. |
Informativní hlášení, které může poukazovat na nedostatečné systémové prostředky serveru. |
Problém s připojením k APNS/GCM službě |
Firewall blokuje připojení k APNS (gateway.push.apple.com, feedback.push.apple.com) / GCM službě (android.googleapis.com). |
Produkt je nainstalován, ale neběží |
Informace, že služba MDC neběží. Standardně se informace zobrazuje cca 2 - 3 minuty po startu služby. |
Zařízení se připojuje s neplatným certifikátem |
Zařízení používá jiný HTTPS certifikát. Pro obnovení komunikace zařízení přeregistrujte. |
Zařízení bylo ručně odebráno ze vzdálené správy |
Uživatel/administrátor aplikaci ESET Endpoint Security odinstaloval nebo MDM profil odebral z iOS zařízení. Pro obnovení správy jej eregistrujte. |
Zařízení si zatím nepřevzalo nový HTTPS certifikát |
Zařízení již má nový HTTPS certifikát, ale zatím jej nepoužívá. |
Problém s připojením ke vzdálenému klientovi |
Služba MDMCore se nemůže připojit k ESMC Serveru a replikovat data. Analyzujte protokoly MDMCore. |
Neúspěšné získání poslední aktualizace |
Produkt nemá přístup na aktualizační servery. Případně se neaktualizuje z důvodu chyby. |
HTTP certifikát nesplňuje požadavky Apple App Transport Security |
Ověřte, že vámi používaný certifikát splňuje všechny požadavky. Nespravujete-li Apple zařízení, v politice pro Mobile Device Connector deaktivujte možnost Odesílat stavy aplikace týkající se iOS. |
Blíží se konec platnosti APNS certifikátu |
Před jeho vypršením zároveň obdržíte e-mailem upozornění od společnosti Apple. Pro jeho obnovení se přihlaste na Apple Push portál, prodlužte jeho platnost. V žádném případně negenerujte nový certifikát. Následně nový certifikát importujte do politiky pro MDC. |
MDM certifikát je slabě zabezpečen |
Hlášení produktu ESET Endpoint Security pro Android. Vygenerujte si nový SHA-2 certifikát, případně použijte vlastní. |