Databáze znalostí

Nedaří se mi do ESET Endpoint Encryption vložit novou licenci

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 24.05.2018 09:16:38

Pokud jste si zakoupili novou licenci na produkt ESET Endpoint Encryption a měli jste již aplikaci aktivovanou, při pokusu o vložení licence se vám zobrazí chybová hláška:

Your current license is not a trial so cannot be upgraded with this license.
Please contact your supplier if you require asisstance.
Error ocurred: 0xc02e0010

Do již licencovaného produktu je možné vložit výhradně licenci určenou k prodloužení stávající licence. Pro vyřešení situace si vyberte jednu z níže uvedených možností:

» Zakupte si prodloužení stávající licence

» Dešifrujte data, odstraňte úložiště klíčů a produkt znovu aktivujte

Upozornění

Poznámka:
Více informací naleznete na webu výrobce (anglicky).

Prodloužení stávající licence

číslo

Kontaktujte obchodní oddělení e-mailem na zc.tese@dohcbo nebo telefonicky na 233 090 233.

nahoru


Vložení nové licence

číslo

Dešifrujte zašifrovaná data.

číslo

Resetujte úložiště klíčů:

  • odhlaste se z aplikace DESlock,
  • klikněte na ikonu aplikace v oznamovací oblasti a vyberte možnost Key-File Utility > Reset Key-File to blank,
  • odstranění úložiště potvrďte kliknutím na tlačítko Reset.
číslo

Vytvořte nové úložiště klíčů a aktivujte aplikaci novou licencí.

Je dobré vědět:
Alternativní postup pro vložení nové licence bez dešifrování dat naleznete na webu výrobce (anglicky).

nahoru

Štítky: Deslock, Endpoint Encryption, prodloužení licence, vložení nové licence, NFR licence

(0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?