Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi:
Starší verze produktů ESET již nebude brzy možné provozovat na Windows 10, stejně tak aktuální produkty na systémech bez podpory SHA-2. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.

Databáze znalostí

Chyba při aktivaci produktů ESET

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 04.03.2020 17:47:53

Pokud se vám nedaří aktivovat produkt ESET na operačním systému Windows/Linux/macOS, zjistěte podle zobrazeného kódu chyby možnou příčinu.

Poznámka:
Pokud se vám nedaří aktivovat produkt ESET na mobilním zařízení, podívejte se na tento seznam chybových kódů.

Seznam nejčastějších chybových hlášení produktů ESET

Chyba Vysvětlení
ACT.0 Pokud obdržíte hlášení s touto chybou, kontaktujte, prosím ESET Technickou podporu.
ACT.1
ACT.2
ACT.4 Instalace či aktualizace programu je poškozená. Zkontrolujte, zda se v počítači nenachází jiný antivirový produkt. Případně si stáhněte ESET AV Remover – nástroj pro bezplatné odstranění známých antivirových programů.
ACT.5 Neplatný licenční klíč. Zřejmě jste zadali neplatný aktivační klíč. Zkuste to znovu. Při vrácení stejné chyby kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.
ACT.6 Platnost vaší licence vypršela a nebyla prodloužena nebo je neplatná. Produkt je nutné aktivovat jinou licencí. Při vrácení stejné chyby kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.
ACT.7 Ujistěte se, že jste si stáhli a nainstalovali správný produkt, který odpovídá vaší licenci.
ACT.8 Zadali jste špatné přihlašovací údaje (e-mailovou adresu a heslo) k vašmu ESET License Manager účtu.
ACT.17 Licence byla zrušena. Ujistěte se, že aktivujete produkt platným licenčním klíčem. Mohlo dojít například k přegenerování licence.
ACT.20 Licenční klíč není platný ve vašem regionu. Prosím, vyberte během instalace správnou zemi nebo kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.
ACT.21 Chyba na straně produktu při pokusu o aktivaci prostřednictvím účtu bezpečnostního administrátora. Pro vyřešení restartujte počítač a pokuste se produkt aktivovat znovu.
ACT.24 Nepodařilo se navázat spojení s GEO IP serverem. Ověřte, zda máte povoleny na firewallu povoleny všechny prostupy.
ACT.25 Licenci jste používali v beta verzi produktu ESET. Program kompletně odinstalujte a proveďte čistou instalaci.
ACT.32 Licenční klíč není platný ve vašem regionu. Prosím, vyberte během instalace správnou zemi nebo kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.
ACT.33
ACT.34
ACT.39 Licence je používána na více zařízeních, než umožňuje. Rozšiřte si licenci nebo ji deaktivujte na nadbytečných stanicích. Pokud došlo k jejímu zneužití, požádejte o změnu licenčních údajů. Další užitečné informace naleznete v článku Jak zjistím, na kolika zařízeních mám licenci použitou.
ACT.46 Platnost vaší licence vypršela a je možné ji prodloužit. Pokud se vám zobrazuje tato chyba v případě nové licence kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.
ECP.5 Chybné přihlašovací údaje k portálu my.eset.com.
ECP.4097 Máte špatně nastaven systémový datum a čas. Zkontrolujte, zda čas na vašem přístroji odpovídá realitě.
ECP.4098 Problém s připojením k aktivačním serverům společnosti ESET. Kontaktujte ESET Technickou podporu, prosím.
ECP.4099 Nepodařilo se navázat spojení s aktivačním serverem.
ECP.4100 Interní chyba. Kontaktujte technickou podporu ESET. Neplatný aktivační klíč. Zadali jste neplatné údaje pro registraci produktu.
ECP.4115 Licenční klíč není platný ve vašem regionu. Prosím, vyberte během instalace správnou zemi nebo kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.
ECP.4116
ECP.20002 Odinstalujte konfliktní aplikaci Lavasoft Web Companion.
ECP.20003 Chyba při komunikaci s aktivačními servery.
ECP.20006 Ve vaší síti je blokován přístup na aktivační servery. Zkontrolujte konfiguraci firewallu, viz, Jaké adresy a porty povolit ve firewallu pro produkty ESET, případně soubor hosts.
ECP.20016 Zadali neplatné údaje (jméno a heslo) pro přístup k proxy serveru.
ECP.20009 Chybná konfigurace proxy serveru. Zadejte v nastavení produktu platné údaje pro připojení k proxy serveru, pokud jej používáte.
ECP.20031 Nepodařilo se ověřit certifikát používaný pro komunikaci se servery společnosti ESET.
ECP.20032 Aktivační servery jsou vytížené. Prosím, zkuste to později.
Chyba 0015 Aktivační klíč byl již použit. Produkt aktivujte licenčními údaji, které jste obdrželi na e-mail po provedení prvotní aktivace. Pokud problém přetrvává, kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.
Chyba 0097 Aktivační klíč je určen pro jiný produkt, než který máte nainstalován. Nevyplnili jste všechny vyžadované údaje pro registraci produktu. Zkuste to znovu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte ESET Zákaznickou podporu.

Štítky: SOLN2434, KB2434, aktivace ESET, aktivace smart security, aktivace endpoint, aktivace file security, aktivace nod32 antivirus

Hodnocení článku (10 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc