Jak vytvořit diagnostický protokol na macOS?

Autor: | Poslední úprava: 28.03.2023 13:22:19

Při řešení problémů s produktem ESET instalovaným na operačním systému macOS vás může technická podpora požádat o zaslání diagnostických dat. Potřebná data získáte pomocí nástroje ESET Log Collector. Níže uvádíme návod na jeho použití.

Poznámka:
Pro sesbírání dat na Windows použijte nástroj ESET Log Collector, na linuxu ESET Support data collector.

Stáhněte si ESET LogCollector pro macOS: Stáhnout

Spusťte stažený soubor eset_logcollector.dmg.

V zobrazeném dialogovém okně klikněte na ikonu LogCollector.

ESET Log Collector

V případě, že budete dotázáni na spuštění aplikace stažené z internetu, pokračujte kliknutím na tlačítko Otevřít.

Klikněte na tlačítko Pokračovat.

ESET Log Collector

Ve chvíli, kdy budete připraveni k nasimulování problému, klikněte na tlačítko Zahájit replikaci.

ESET Log Collector

Po dokončení simulace problému klikněte na tlačítko Ukončit replikaci.

ESET Log Collector

Pokud se vám podařilo úspěšně nasimulovat problém, kliknutím na tlačítko Ano přejděte na další krok. V opačném případě klikněte na tlačítko Ne, a zkuste to znovu.

ESET Log Collector

Sběr dat zahajte kliknutím na tlačítko Sesbírat a vyčkejte na dokončení akce.

ESET Log Collector

Poznámka:
V průběhu sběru dat můžete být vyzváni k zadání hesla k vašemu uživatelskému účtu s administrátorským oprávněním.

Po dokončení sběru dat nástroj ukončete kliknutím na tlačítko Pokračovat a Zavřít.
Výsledný soubor customer_info.tgz naleznete na Ploše a zašlete jej společně s popisem problému na technickou podporu.

ESET Log Collector

ESET Log Collector

Poznámka:
Pokud bude výsledné soubor velký, můžete jej nahrát přímo na naše FTP.

Štítky: SOLN3404, KB3404, mac log, log mac, logování, diagnostika, macos