Při pokusu o přihlášení do webové konzole ESET Remote Administrator (ERA) se vám může zobrazit některá z níže uvedených chyb.
Chyba při komunikaci Nepodařilo se připojit k serveru. Důvod: server není dostupný nebo neběží. Neúspěšné přihlášení

Uvedená chybová hlášení poukazují na to, že neběží některá součást ERA architektury. Pro vyřešení situace stačí ve většině případů restartovat službu:
- ERA Serveru,
- databázového serveru (MSSQL/MySQL),
- webového serveru Apache Tomcat.
 |
Je dobré vědět: Pokud jste provedli aktualizaci databázového serveru MySQL, bude nutné upravit konfiguraci ERA Serveru. Seznam všech dostupných hlášení naleznete v dokumentaci.
|
V případě přetrvávajících potíží naleznete bližší informace v protokolech.
Apache Tomcat
Windows: C:\Program Files\Apache Software Foundation\Tomcat\logs Linux: var/log/tomcat
ERA Server
Windows: C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Server\EraServerApplicationData\Logs\ Linux: /var/log/eset/RemoteAdministrator/Server/
MySQL Server
Windows: C:\ProgramData\MySQL\MySQL Server\data\nazev_serveru.err Linux: var/log/mysqld.log
 |
Je dobré vědět: ERA 6 nepodporuje MySQL 8. Pokud jste provedli aktualizaci databázového systému, postupujte podle těchto kroků.
|
Microsoft SQL Server
C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL.číslo_verze\MSSQL\LOG\
Štítky: KB5852, SOLN5852, nefunguje konzole, nelze se přihlásit, chyba při komunikaci, ERA 6, webconsole
|