Nemohu se přihlásit do ERA Web Console

Autor: | Poslední úprava: 05.05.2016 08:18:37

Při pokusu o přihlášení do webové konzole ESET Remote Administrator (ERA) se vám může zobrazit některá z níže uvedených chyb.

Chyba při komunikaci
Nepodařilo se připojit k serveru. Důvod: server není dostupný nebo neběží.
Neúspěšné přihlášení
Neúspěšné přihlášení do ERA Web Console

Uvedená chybová hlášení poukazují na to, že neběží některá součást ERA architektury. Pro vyřešení situace stačí ve většině případů restartovat službu:

  • ERA Serveru,
  • databázového serveru (MSSQL/MySQL),
  • webového serveru Apache Tomcat.
Upozornění

Je dobré vědět:
Pokud jste provedli aktualizaci databázového serveru MySQL, bude nutné upravit konfiguraci ERA Serveru. Seznam všech dostupných hlášení naleznete v dokumentaci.


V případě přetrvávajících potíží naleznete bližší informace v protokolech.

Apache Tomcat

Windows: C:\Program Files\Apache Software Foundation\Tomcat\logs
Linux: var/log/tomcat

ERA Server

Windows: C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Server\EraServerApplicationData\Logs\
Linux: /var/log/eset/RemoteAdministrator/Server/

MySQL Server

Windows: C:\ProgramData\MySQL\MySQL Server\data\nazev_serveru.err
Linux: var/log/mysqld.log

Upozornění

Je dobré vědět:
ERA 6 nepodporuje MySQL 8. Pokud jste provedli aktualizaci databázového systému, postupujte podle těchto kroků.

Microsoft SQL Server

C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL.číslo_verze\MSSQL\LOG\

Štítky: KB5852, SOLN5852, nefunguje konzole, nelze se přihlásit, chyba při komunikaci, ERA 6, webconsole