Vložením e-mailové adresy se přihlásíte k odběru novinek.

 
 Aktuální verze

Detekční jádro: 16433 (20171118)

Produkty pro domácnosti: 11.0.149

Produkty pro firmy: 6.6.2052

 Kontrola počítače
ESET Online Scanner

ESET Online Scanner je rychlý nástroj pro kontrolu počítače a odstranění nalezených hrozeb.

 Záchranné médium
ESET SysRescue Live

ESET SysRescue Live je nástroj pro odstranění škodlivého kódu nezávisle na operačním systému.

Databáze znalostí

Aktualizace virové databáze nebyla úspěšná a skončila s chybou

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 19.07.2017 09:09:02

Během pokusu o aktualizaci virové databáze produktu ESET se může zobrazit jedno z následujících upozornění:

Aktualizace virové databáze nebyla úspěšná
Aktualizace virové databáze skončila chybou

Chyba 0073
Server nenalezen
Nedokumentovaná závažná chyba (0x1101)
Nedokumentovaná závažná chyba (0x1106)

Upozornění

Upozornění:
Pokud máte nainstalován ESET NOD32 Antivirus nebo ESET Smart Security 8 a starší, klikněte sem.

ESET Smart Security 9 - nedokumentovaná závažná chyba

Důvodů může existovat celá řada, v závislosti na konfiguraci systému, způsobu připojení k internetu, případně se může jednat o konflikt s jinými aplikacemi nebo došlo k nákaze počítače. Pro vyřešení problému s aktualizacemi virové databáze postupujte krok za krokem podle níže uvedených informací.

Upozornění

Poznámka:
Po každém kroku zkontrolujte funkčnost aktualizací. V hlavním okně programu přejděte na záložku Aktualizace a klikněte na tlačítko Aktualizovat. Pokud aktualizace fungují, nemusíte pokračovat dalšími kroky. Selže-li aktualizace, přejděte k dalšímu kroku.

nahoru


Jak postupovat při odstraňování problémů s nefunkční aktualizací produktů ESET

číslo

Zkontrolujte, zda jste připojeni k internetu

Ověřte, zda nemá váš poskytovatel internetu výpadek. Restartujte WiFi router nebo jiný síťový prvek, pomocí kterého se připojujete k internetu.

číslo

Odinstalujte ostatní bezpečnostní software

Pokud máte nainstalován jiný bezpečnostní software s rezidentním štítem, odinstalujte jej, jinak může docházet ke konfliktu.

číslo

Ujistěte se, že používáte nejnovější verzi produktu

V rámci licence můžete vždy používat nejnovější verzi produktu ESET. Pro zjištění, zda je dostupná verze klikněte sem.
Pokud budete aktualizovat ob jednu verzi (například přecházíte z verze 7 na verzi 9), doporučujeme nejprve produkt ESET kompletně odinstalovat, a poté znovu nainstalovat.

číslo

Ujistěte se, že máte produkt aktivován

Produkty ESET se aktualizují, pouze pokud jsou aktivovány platnou licencí. Pro ověření platnosti licence klikněte sem.

číslo

Vymažte cache aktualizací

Během stahování mohlo dojít k chybě a poškození souborů.
V hlavním okně programu stiskněte klávesu F5, v Rozšířeném nastavení přejděte do sekce Aktualizace > Obecné a klikněte na tlačítko Vyčistit.

Jak vymazat cache aktualizací produktu ESET

Upozornění

Poznámka:
Případně přepněte režim aktualizace na Testovací aktualizace. Tuto možnost naleznete v sekci Aktualizace > Profily > Obecné > Typ aktualizace. Po úspěšném dokončení aktualizace virové databáze přepněte zpátky režim aktualizace na Standardní aktualizace.

číslo

Zkontrolujte nastavení proxy

V hlavním okně programu stiskněte klávesu F5, přejděte do sekce Aktualizace > Profily > Proxy server.
Pokud proxy nepoužíváte, musí být vybrána možnost Nepoužívat proxy server.

Upozornění

Upozornění:
Pokud používáte firewall třetích stran (Norton Personal Firewall, ZoneAlarm, Comodo a další), ověřte, že neblokují komunikaci produktu ESET a jsou v něm povoleny odpovídající porty.

číslo

Ověřte, že váš počítač není infikován

Škodlivý kód v počítači může blokovat aktualizace. Proveďte kontrolu počítače pomocí ESET Online Scanneru, který má přístup k nejnovější virové databázi.

Upozornění

Poznámka:
Pro ověření funkční komunikace se servery ESET stiskněte klávesy Win + R a zadejte příkaz
ping update.eset.com.

Ověření dostupnosti serverů ESET

Upozornění

Poznámka:
V případě přetrvávajících problémů sesbírejte data prostřednictvím nástroje ESET Log Collector a zašlete je společně s popisem problému na technickou podporu.

nahoru

Štítky: SOLN2206, SOLN2850, KB537 nejde aktualizace, nefunguje aktualizace, aktualizace modulů, aktualizace virové databáze nebyla úspěšná, neúspěšná aktualizace, nefunkční aktualizace, error 0073, chyba aktualizace, chyba 1106, aktualizace nejde,

(2 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?