Během pokusu o aktualizaci detekčního jádra produktu ESET se může zobrazit jedno z následujících upozornění:
Aktualizace virové databáze nebyla úspěšná Aktualizace virové databáze skončila chybou Chyba 0073 Server nenalezen Nedokumentovaná závažná chyba (0x1101) Nedokumentovaná závažná chyba (0x1106) Nastala chyba při aplikování přírůstkové aktualizace do zdrojového souboru Detekční jádro se nepodařilo aktualizovat Chyba při alokování paměti

Důvodů může existovat celá řada, v závislosti na konfiguraci systému, způsobu připojení k internetu, případně se může jednat o konflikt s jinými aplikacemi nebo došlo k nákaze počítače. Pro vyřešení problému s aktualizacemi detekčního jádra a programových modulů postupujte krok za krokem podle níže uvedených informací.
|
Poznámka: Po každém kroku zkontrolujte funkčnost aktualizací. V hlavním okně programu přejděte na záložku Aktualizace a klikněte na tlačítko Zkontrolovat aktualizace. Pokud aktualizace fungují, nemusíte pokračovat dalšími kroky. Selže-li aktualizace, přejděte k dalšímu kroku.
|
nahoru
Jak postupovat při odstraňování problémů s nefunkční aktualizací produktů ESET
 |
Zkontrolujte, zda jste připojeni k internetu
Ověřte, zda nemá váš poskytovatel internetu výpadek. Restartujte WiFi router nebo jiný síťový prvek, pomocí kterého se připojujete k internetu.
|
 |
Odinstalujte ostatní bezpečnostní software
Pokud máte nainstalován jiný bezpečnostní software s rezidentním štítem, odinstalujte jej, jinak může docházet ke konfliktu.
|
 |
Ujistěte se, že používáte nejnovější verzi produktu
V rámci licence můžete vždy používat nejnovější verzi produktu ESET. Pro zjištění, zda je dostupná verze klikněte sem. Pokud budete aktualizovat ob jednu verzi (například přecházíte z verze 7 na verzi 9), doporučujeme nejprve produkt ESET kompletně odinstalovat, a poté znovu nainstalovat.
|
 |
Ujistěte se, že máte produkt aktivován
Produkty ESET se aktualizují, pouze pokud jsou aktivovány platnou licencí. Pro ověření platnosti licence klikněte sem.
|
 |
Vymažte cache aktualizací
Během stahování mohlo dojít k chybě a poškození souborů. V hlavním okně programu stiskněte klávesu F5, v Rozšířeném nastavení přejděte do sekce Aktualizace > Obecné a klikněte na tlačítko Vyčistit.
|

|
Poznámka: Případně přepněte režim aktualizace na Předběžné aktualizace (dříve Testovací aktualizace). Tuto možnost naleznete v sekci Aktualizace > Profily > Obecné > Typ aktualizace. Po úspěšném dokončení aktualizace virové databáze přepněte zpátky režim aktualizace na Standardní aktualizace.
|
 |
Zkontrolujte nastavení proxy
V hlavním okně programu stiskněte klávesu F5, přejděte do sekce Aktualizace > Profily > Aktualizace > Možnosti připojení. Pokud proxy nepoužíváte, musí být vybrána možnost Nepoužívat proxy server.
|
|
Upozornění: Pokud používáte firewall třetích stran (Norton Personal Firewall, ZoneAlarm, Comodo a další), ověřte, že neblokují komunikaci produktu ESET a jsou v něm povoleny odpovídající porty.
|
 |
Uvolněne operační pamět
Chyba při alokování paměti se může zobrazit, pokud v systému není k dispozici dostatek volné operační paměti. Ukončením běžících aplikací, které zabírají větší množství paměti, obvykle internetové prohlížeče jako Chrome, Firefox, uvolníte operační paměť. Pokud se nepodaří uvolnit dostatek paměti, restartujte počítač a vyzkoušejte provést aktualizaci po spuštění systému
|
 |
Ověřte, že váš počítač není infikován
Škodlivý kód v počítači může blokovat aktualizace. Proveďte kontrolu počítače pomocí ESET Online Scanneru, který má přístup k nejnovější virové databázi.
|
 |
Poznámka: Pro ověření funkční komunikace se servery ESET stiskněte klávesy Win + R a zadejte příkaz ping update.eset.com.
|

nahoru
Štítky: SOLN2206, SOLN2850, KB537 nejde aktualizace, nefunguje aktualizace, aktualizace modulů, aktualizace virové databáze nebyla úspěšná, neúspěšná aktualizace, nefunkční aktualizace, error 0073, chyba aktualizace, chyba 1106, aktualizace nejde,
|
Komentáře (0)