Vložením e-mailové adresy se přihlásíte k odběru novinek.

 
 Aktuální verze

Detekční jádro: 16429 (20171117)

Produkty pro domácnosti: 11.0.149

Produkty pro firmy: 6.6.2052

 Kontrola počítače
ESET Online Scanner

ESET Online Scanner je rychlý nástroj pro kontrolu počítače a odstranění nalezených hrozeb.

 Záchranné médium
ESET SysRescue Live

ESET SysRescue Live je nástroj pro odstranění škodlivého kódu nezávisle na operačním systému.

Databáze znalostí

Co dělat, pokud Personální firewall blokuje komunikaci aplikace nebo zařízení?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 04.10.2017 15:54:06

V případě, že firewall produktu ESET na Windows blokuje komunikaci některé aplikace nebo komunikaci se vzdáleným zařízením, využijte vestavěný nástroj pro její odblokování.

Upozornění

Upozornění:
Pokud máte nainstalován produkt ESET Smart Security 8 nebo starší, klikněte sem.

číslo

Otevřete hlavní okno programu ESET. Pokud nevíte jak, postupujte podle tohoto návodu.

číslo

V hlavním okně programu přejděte na záložku Nastavení > Síťová ochrana a vyberte možnost Průvodce řešením problémů.

Průvodce řešením problémů s Personálním firewallem

číslo

Ze seznamu naposledy zablokované komunikace vyberte požadovanou aplikaci nebo vzdálené zařízení a klikněte na tlačítko Odblokovat.

Spuštění průvodce řešením problémů s Personálním firewallem

číslo

Nyní vyzkoušejte, zda komunikace funguje dle vašich představ. Pokud je vše v pořádku, klikněte na tlačítko Dokončit. V opačném případě vyberte možnost Aplikace stále nefunguje – tím vytvoříte povolovací pravidlo pro veškerou komunikaci dané aplikace.

Tip: Kliknutím na Zobrazit změny si zobrazíte seznam pravidel, která byla vytvořena pro povolení komunikace.

Průvodce řešením problémů s Personálním firewallem

Upozornění

Poznámka:
Pravidla je možné vytvářet i ručně a mít tak plnou kontrolu nad jejich vlastnostmi. Tento postup vytvoření pravidel je popsán v článku: Jak vytvořit výjimku/pravidlo pro aplikaci v Personálním firewallu?.

Upozornění

Je dobré vědět:
Pokud si netroufáte na vytvoření pravidla, kontaktujte technickou podporu, uveďte jaká aplikace a kdy je blokována a připojte vytvořený protokol z aplikace ESET Log Collector.

Štítky: blokovaná komunikace, nekomunikuje aplikace, nastavení firewallu, odblokování komunikace

(0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?