Databáze znalostí

Aktivace diagnostického protokolování produktu ESET na poštovním serveru

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 23.03.2016 14:18:12

Při řešení problémů s filtrováním zpráv produkty ESET určenými pro ochranu poštovních serverů, vás technická podpora může požádat o zaslání diagnostických dat. Potřebná data získáte pomocí následujících kroků:

číslo

V hlavním menu produktu ESET přejděte na záložku Nastavení > Nástroje.

číslo

Pomocí přepínače aktivujte možnost Diagnostické protokolování.

Aktivace diagnostického protokolování v produktu ESET Mail Security

číslo

Nasimulujte problém.

číslo

Po výskytu problému deaktivujte diagnostické protokolování.

číslo

Protokoly sesbírejte pomocí nástroje ESET Log Collector.

číslo

Získaná data zašlete společně s popisem problému na technickou podporu.

Štítky: diagnostika, logování, log, emsx, emsk, emsl, diagnostika Exchange

(0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?