Součástí produktů ESET rodiny Smart Security/ESET Endpoint Security je Personální firewall, který filtruje síťovou komunikaci nejen v rámci lokální sítě, ale také z/do internetu. Personální firewall komunikaci povoluje nebo blokuje na základě předdefinovaných pravidel. Pokud došlo k zablokování komunikace se vzdáleným zařízením (počítač, tiskárna atp.), které je důvěryhodné, můžete si pro konkrétní vzdálené zařízení vytvořit vlastní pravidlo (výjimku) podle následujících kroků:
 |
Otevřete hlavní okno programu ESET. Pokud nevíte jak, postupujte podle tohoto návodu.
|
 |
V hlavním okně programu stiskněte klávesu F5 a zobrazte si Rozšířená nastavení.
|
 |
Přejděte do sekce Síťová ochrana > Firewall. V části Obecné ověřte, že máte režim filtrování nastaven na Automatický.
|

 |
Přejděte do sekce Rozšířené a klikněte na Změnit na řádku Pravidla.
|

 |
V dialogovém okně Pravidla firewallu klikněte na tlačítko Přidat.
|

 |
Zadejte název pravidla a v rozbalovacím menu Akce vyberte možnost Povolit.
|

 |
Přejděte na záložku Vzdálená strana a zadejte IP adresu vzdáleného zařízení.
|

 |
Vytvoření pravidla potvrďte kliknutím na tlačítko OK.
|
 |
Poznámka: Pokud chcete vytvořit ve firewallu výjimku pro konkrétní aplikaci, postupujte podle tohoto návodu.
|
Štítky: KB2843, SOLN2843, výjimka firewall, pravidlo firewall, výjimka zařízení, výjimka počítač, povolení komunikace
|