Pro zajištění maximální ochrany si bezplatně aktualizujte vámi používané řešení ESET na nejnovější verzi:
Starší verze produktů ESET již nebude brzy možné provozovat na Windows 10, stejně tak aktuální produkty na systémech bez podpory SHA-2. Přehled dotčených verzí společně s možnými aktualizačními scénáři naleznete v migračním průvodci.

Databáze znalostí

Proč nemohu deaktivovat licenci na portále ESET License Administrator?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 07.03.2017 07:55:12

Při odstranění počítače z portálu ESET Licence Administrator (ELA) je nutné rozlišovat následující stavy:

1. Jako bezpečnostní administrátor můžete deaktivovat pouze klienty, které jste aktivovali pomocí svého účtu. Nemůžete deaktivovat klienty aktivované přímo licenčním klíčem nebo klienty, které aktivoval jiný bezpečnostní administrátor. Jedná se o bezpečnostní opatření, které zabraňuje neautorizované deaktivaci klientů.

Deaktivace počítače na portálu ESET License Administrator z pohledu bezpečnostního administrátora

2. Jako vlastník licence můžete deaktivovat všechny klienty, které byly aktivovány prostřednictvím vaší licence. Přitom nezáleží, zda byli aktivováni přímo zadáním licenčního klíče nebo prostřednictvím účtu bezpečnostního administrátora.

To znamená, že pokud jste počítač aktivoval licenčním klíčem, přihlaste se na ELA portál jako vlastník licence. Pokud jste počítač aktivoval prostřednictvím účtu bezpečnostního administrátora, můžete jej deaktivovat prostřednictvím daného účtu bezpečnostního administrátora nebo z pohledu vlastníka licence.

Deaktivace počítače na portálu ESET License Administrator z pohledu vlastníka licence

Upozornění

Poznámka:
Heslo do ELA portálu vázané k licenčnímu klíči jste obdrželi při nákupu/registraci licence v samostatném e-mailu. Pokud jste jej ztratili, přihlaste se licenčním klíčem a následně klikněte na možnost Zapomněl jsem heslo.

Štítky: deaktivace počítače, ELA, jak deaktivovat počítač

Hodnocení článku (1 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc