Databáze znalostí

Po nainstalování programu ESET mi nefunguje tisk přes RDP

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 16.12.2015 10:00:23

Pokud tisknete přes vzdálenou plochu a po nainstalování produktu ESET na lokální stanici jste zaznamenali zpomalení tisku nebo k vytištění dokumentu nedojde vůbec, doporučujeme z rezidentní kontroly vyloučit dočasné soubory, které se vytvářejí před odesláním dat v požadovaném formátu do tiskárny.

Upozornění

Poznámka:
Tato chyba byla opravena v produktu ESET NOD32 Antivirus/ESET Smart Security 9.0.351. Pokud používáte starší verzi, doporučujeme provést aktualizaci.

Pro zprovoznění tisku přes RDP postupujte podle následujících kroků:

číslo

Do seznamu objektů vyloučených z kontroly přidejte tyto záznamy:
C:\Windows\System32\spool\PRINTERS\*.SHD
C:\Users\%jméno_uživatele%\AppData\Local\Temp\*.xps

číslo

V případě přetrvávajících potíží zaznamenejte pokus o tisk prostřednictvím aplikace Procmon a data zašlete na technickou podporu.

Štítky: tisk RDP, tisk vzdálená plocha, vzdálený tisk

(0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?