Jak aktivovat diagnostické protokolování v konzoli pro správu?

Autor: | Poslední úprava: 15.09.2015 15:51:01

Specialisté technické podpory vás mohou při diagnostice potíží s konzolí pro správu požádat o nastavení úrovně protokolování na hodnotu 'trace'. Pro provedení této akce postupujte podle následujících kroků v závislosti na tom, z jaké komponenty technická podpora požaduje diagnostické protokoly:

» Komponenty infrastruktury

» Server

Varování

Důležité:
Mějte na paměti, že po aktivování se začne generovat velké množství dat a může dojít ke zpomalení počítače.

Diagnostické protokolování komponent infrastruktury

číslo

Vytvořte politiku pro požadovanou komponentu spravované infrastruktury (například ESET Management Agenta, ERA Proxy, Mobile Device Connector, ...).

číslo

V konfigurační šabloně v sekci Rozšířená nastavení z rozbalovacího menu Zaznamenávat protokoly od úrovně vyberte možnost Trace.

Politika pro aktivování diagnostického protokolování ERA Agenta

číslo

Politiku uložte a přiřaďte ji klientovi, na kterého ji chcete aplikovat.

nahoru


Diagnostické protokolování serveru

číslo

V hlavním menu Web Console přejděte do sekce Další > Nastavení serveru.

číslo

V konfigurační šabloně v sekci Rozšířená nastavení rozbalovacího menu Zaznamenávat protokoly od úrovně vyberte možnost Trace.

Aktivování diagnostického protokolování ERA serveru

číslo

Nastavení uložte kliknutím na tlačítko Uložit.

Upozornění

Je dobré vědět:
Pro obnovení úrovně protokolování vytvořte a přiřaďte klientům politiku s výchozí hodnotou protokolování – Varování.

Manuálně diagnostické protokolování požadované komponenty aktivujete vytvořením prázdného souboru traceAll (bez přípony) ve složce s protokoly.

nahoru

Štítky: trace, logování, diagnostika, ERA 6