Databáze znalostí

Po aktualizaci na Windows 10 se nespouští program ESET

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 15.09.2015 11:28:44

Pokud jste provedli aktualizaci na Windows 10 z předchozí verze operačního systému, může dojít k situaci, kdy se nainstalovaný program ESET nespouští po startu počítače. Toto chování je způsobeno chybou ve Windows 10, a proto nepomůže ani opakovaná instalace programu. Aby se program ESET, respektive jeho uživatelské rozhraní, opět automaticky spouštělo, proveďte tyto jednoduché kroky:

číslo

Stáhněte si přílohu egui.zip na konci tohoto článku.

číslo

Ručně otevřete hlavní okno programu ESET pomocí zástupce v nabídce START a stiskněte klávesu F5 pro vstup do pokročilého nastavení. V pokročilém nastavení deaktivujte na záložce Počítač -> HIPS volbu "Zapnout ochranu součástí ESET...". Kliknutím na tlačítko OK nastavení uložte a restartujte počítač.

Deaktivace vlastní ochrany programu

číslo

Stažený .zip soubor otevřete a podle programu ESET, který máte nainstalován, spusťte odpovídající soubor:

eguiEAV.reg - pokud máte nainstalován ESET NOD32 Antivirus
eguiESS.reg - pokud máte nainstalován ESET Smart Security

Potvrďte provedení změn v systému a poté přidání informací do registru. Nyní v nastavení programu ESET opět aktivujte volbu "Zapnout ochranu součástí ESET..." a znovu restartujte počítač. 

Import nastavení do registru Windows

číslo

Po restartu bude program ESET již automaticky spuštěn. Vpravo dole v hlavním panelu by tak měla být zobrazena jeho ikona.

Upozornění

Poznámka:
Soubory v příloze jsou připraveny pro standardní instalační složku C:\Program Files. Pokud máte program ESET nainstalován v jiném umístění, upravte ve zvoleném souboru správnou cestu.

 nahoru



Přílohy 
 
 egui.zip (0.71 KB)
(4 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (2)

Jozef Penjak
12.09.2015 16:41:42
Mám problém při spouštění Windows 10 nezobrazuje se ikona ESET na panelu PC, ani nevidím program ESET v PC i když jej mám mnoho let naistalován v PC na disku C: . Děkuji.
Martin Buchta
14.09.2015 10:46:04
Dobrý den,
k tomu mohlo dojít, pokud jste před aktualizací na Windows 10 neměl v počítači nainstalovanou nejnovější verzi programu ESET. Stáhněte si tedy a nainstalujte nejnovější verzi programu, který máte zakoupen. Postupovat můžete podle těchto kroků https://servis.eset.cz/knowledgebase/article/View/340/0/jak-stahnout-a-nainstalovat-eset-smart-security--eset-nod32-antivirus
Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?