Proč v ERA Web Console nevidím počítače?

Autor: | Poslední úprava: 15.06.2015 14:33:06

Předpoklady pro správné zobrazení počítačů v ERA Web konzoly jsou následující:

  • Na počítačích musí být nainstalován ERA Agent s konektivitou k ERA serveru.
  • Počítače musí být připojeny do domény.
  • Personální firewall na klientských počítačích i ERA serveru musí být neaktivní pro doménové připojení.
  • Personální firewall na klientských počítačích i ERA serveru nesmí blokovat tyto porty.
  • V síti musí správně fungovat systém překladu doménových jmen DNS (viz ověření níže).
Věděli jste

Je dobré vědět:
V případě chybně nakonfigurovaného DNS se počítač může v konzole zobrazovat pod jiným názvem.

Jak ověřit správně fungující systém DNS?

číslo

Na jednom počítači, který nevidíte v konzoli, spusťte příkazový řádek (cmd). Do příkazového řádku zadejte ipconfig /all a stiskněte klávesu Enter.

číslo

Ze zobrazených informací si poznamenejte jméno počítače (HOST NAME) a IP adresu používaného síťového adaptéru (IPv4 Address).

číslo

Na serveru, kde je nainstalován ERA Server, spusťte příkazový řádek a zadejte nslookup se jménem klientského počítače (nslookup jmeno_pocitace). Ověřte, zda je ve druhé skupině zobrazena správná IP adresa klientského počítače (stejná IP adresa zjištěná z příkazu ipconfig v prvním kroku).

Pokud výstupem příkazu nslookup nejsou správné informace, není ve vaší síti systém DNS správně nakonfigurován. Ohledně řešení problémů se systémem DNS se podívejte do tohoto článku (anglicky) nebo se obraťte na svého správce sítě.

Štítky: KB3729, SOLN3729, nevidím počítače, prázdná konzole, nepřipojené počítače