Vložením e-mailové adresy se přihlásíte k odběru novinek.

 
 Aktuální verze

Detekční jádro: 16594 (20171218)

Produkty pro domácnosti: 11.0.158

Produkty pro firmy: 6.6.2068

 Kontrola počítače
ESET Online Scanner

ESET Online Scanner je rychlý nástroj pro kontrolu počítače a odstranění nalezených hrozeb.

 Záchranné médium
ESET SysRescue Live

ESET SysRescue Live je nástroj pro odstranění škodlivého kódu nezávisle na operačním systému.

Databáze znalostí

Proč v ERA Web Console nevidím počítače?

Autor: Martin Buchta | Poslední aktualizace: 29.11.2017 14:16:11

Předpoklady pro správné zobrazení počítačů v ERA Web konzoly jsou následující:

  • Na počítačích musí být nainstalován ERA Agent s konektivitou k ERA serveru.
  • Počítače musí být připojeny do domény.
  • Personální firewall na klientských počítačích i ERA serveru musí být neaktivní pro doménové připojení.
  • Personální firewall na klientských počítačích i ERA serveru nesmí blokovat tyto porty.
  • V síti musí správně fungovat systém překladu doménových jmen DNS (viz ověření níže).
Věděli jste

Je dobré vědět:
V případě chybně nakonfigurovaného DNS se počítač může v konzole zobrazovat pod jiným názvem.

Jak ověřit správně fungující systém DNS?

číslo

Na jednom počítači, který nevidíte v konzoli, spusťte příkazový řádek (cmd). Do příkazového řádku zadejte ipconfig /all a stiskněte klávesu Enter.

číslo

Ze zobrazených informací si poznamenejte jméno počítače (HOST NAME) a IP adresu používaného síťového adaptéru (IPv4 Address).

číslo

Na serveru, kde je nainstalován ERA Server, spusťte příkazový řádek a zadejte nslookup se jménem klientského počítače (nslookup jmeno_pocitace). Ověřte, zda je ve druhé skupině zobrazena správná IP adresa klientského počítače (stejná IP adresa zjištěná z příkazu ipconfig v prvním kroku).

Pokud výstupem příkazu nslookup nejsou správné informace, není ve vaší síti systém DNS správně nakonfigurován. Ohledně řešení problémů se systémem DNS se podívejte do tohoto článku (anglicky) nebo se obraťte na svého správce sítě.

Štítky: KB3729, SOLN3729, nevidím počítače, prázdná konzole, nepřipojené počítače

(0 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc

Komentáře (0)

Vložit nový komentář

(Upozornění: Komentáře neslouží k řešení požadavků na technickou podporu. Pro kontaktování technické podpory klikněte sem.)

 
Celé jméno:
E-mail:
Komentář:
Ochrana před roboty 
 
Pro přidání komentáře musíte vyplnit ochranu před roboty.
Kolik je dva krát tři?