Databáze znalostí: Obchodní podpora
Rozšíření a prodloužení licence na produkt ESET
Autor: | Poslední úprava: 05.01.2022 16:58:28

1) Kde mohu stávající licenci prodloužit nebo rozšířit a za jakých podmínek?

Licenci je možné prodloužit nejdříve 30 dní před jejím vypršením. Přejděte na webovou stránku eset.com/cz, klikněte v horním menu na Domácnosti, v seznamu klikněte na položku Prodloužit / rozšířit licenci? a pokračujte od bodu 2 v článku Jak zakoupit prodloužení licence?

Další možností je prodloužení licence prostřednictvím portálu ESET HOME. Přihlaste se do portálu > klikněte na Otevřít správu licence u té, kterou chcete prodloužit > Spravovat v e-store .

2) Jak se vypočítá cena při rozšíření?

Cena rozšíření licence je počítána s počtem měsíců, které se k původní licenci dokupují. Od platnosti nové licence je odečítán počet měsíců zbývajících do expirace původní licence. Zároveň se při rozšíření licence sjednotí doba platnosti a licence bude platná pro všechny stanice shodně ode dne objednání na jeden, dva nebo tři roky. Z tohoto důvodu nemá licence návaznost na datum expirace původní licence. 

Pro rozšíření licence postupujte dle návodu v odstavci 1.

3) Proč nemůžu při objednávky prodloužení/rozšíření na jiného uživatele zaplatit kartou?

Platit kartou není možné v případech, že požadujete slevu, jejíž oprávněnost schvalují naši zaměstnanci, nebo v případě, že jsou chybně vyplněny fakturační údaje. Dle licenčních podmínek jsou licence nepřevoditelné a za cenu prodloužení/rozšíření je možné objednat pouze na původního uživatele. Pokud se původní uživatel licence neshoduje s uživatelem v naší databázi, objednávky musí projít opět schválením našimi zaměstnanci. 

4) Proč není možné zakoupit licence nebo prodloužení na delší dobu než 3 roky?

Licenční politika neumožňuje vystavit licence na dobu delší, než jsou 3 roky. 

5) Co dělat, když se zobrazí hláška „Nelze obnovit/prodloužit licenci“ a objednávkový formulář hlásí "uživatelské jméno a heslo nenalezeno"?

V takovém případě prosím kontaktujte naše obchodní oddělení na telefonním čísle 233 090 233 nebo na e-mailové adrese zc.tese@dohcbo

6) Co dělat, když se zobrazí hláška „Tuto licenci nelze prodloužit ani rozšířit! Na produkt EAV-xxxxx již navazuje jiná licence?“

Zřejmě jste již obdrželi licenční e-mail s novými uživatelskými přístupy. Tyto nové údaje je nutné zadat do nainstalovaného produktu ESET ve svém zařízení. Pro zadání nových údajů do produktu ESET postupujte podle tohoto průvodce.

7) Proč je nutné při prodloužení licencí opět vyplňovat fakturační údaje?

Fakturační údaje je zapotřebí vždy vyplnit, a to z důvodu aktualizace fakturačních údajů a kontroly původních.

Hodnocení článku (4 hlasující(ch))
Tento článek se hodil
Tento článek není nic moc